Sektörel

Ev ilanlarına en çok sahurda baktık!

Ramazan ayında ilanlara en çok sahur saatlerinde baktık. Sahur saatlerinde web sitesi ve mobil uygulamalardaki toplam trafik yüzde 335 artış gösterdi.

Ramazan ayı sahur saatlerinde web sitesi ve mobil uygulamalardaki toplam trafik yüzde 335 arttı. 

Anadolu Ajansı'nda yer alan habere göre; sahibindencom Ramazan ayı boyunca site ve mobil trafiğinde yaşanan değişimin yanı sıra kullanıcıların online alışveriş tercihlerine ilişkin verileri açıkladı. Verilere göre; göre sahur saatlerinde site ve mobil uygulamalardaki toplam trafik yüzde 335 yükseldi.

Kullanıcıların bu saatlerde en çok baktığı kategoriler ise Emlak, Vasıta ile İkinci El ve Sıfır Alışveriş oldu. Site içerisinde en çok aranan kelimeler "kiralık ve satılık" oldu.