Sektörel

Evmambo, 2014 yılında ziyaretçi sayısını 2 katına çıkaracak!

Nisan 2013’ de “Evinizi güzelleştiren her şey” sloganı ile hizmet vermeye başlayan Evmambo.com, 2014 yılında tanıtım çalışmalarını çeşitlendirip, mevcut müşteri sayısını 2 katına çıkarmayı hedefliyor...

Türkiye’nin hızla gelişen dekorasyon e-ticaret sektöründe, gelmiş oldukları noktayı korumak adına çeşitli çalışmalar yapacaklarını dile getiren Evmambo.com Genel Müdürü Seyfi Tepret, yeni yılda da başarılarını üst noktaya taşıyacak projeler üreterek, müşterilerinin ihtiyaçlarını en etkin ve hızlı bir şekilde karşılamaya devam edeceklerini söylüyor.

 

2014 yılında müşterilerinin dekorasyon alanındaki tüm beklentilerini tek bir adresten karşılayabilecekleri yeni kategori alternatifleri sunacaklarını belirten Seyfi Tepret, “2013’ün Nisan ayında kurulmuş bir marka olarak, her ay hedeflerimizi gerçekleştirmenin mutluluğu içerisindeyiz. Geniş ürün yelpazemiz, müşterilerimizin memnuniyeti ve mottomuzu anlatacak tanıtım faaliyetleri ile aylık % 70 oranında büyüme ile bu yılı tamamladık. Dekorasyon ürünleriyle müşterilerimizi buluşturmak ve ilham verici fikirler yaratmak birincil hedefimiz ancak vizyonumuz gereği ev dekorasyonun dışında olmasına rağmen evimizi güzelleştiren her şey ile ilgileniyoruz ve bu alanlarda bulunmak istiyoruz.” açıklamasında bulundu.

 

2013 Yılında Mobilya Alışverişi Önplanda!

2013 yılında yapılan alışverişlerde en çok tercih edilen kategorinin mobilya olduğunu, onu  sırasıyla mutfak gereçleri, ev tekstili, dekoratif aksesuar ve aydınlatma kategorilerinin takip ettiğini ifade eden Tepret, “E-ticaretin daha da ön plana çıktığı 2013 yılında özellikle 100 TL altındaki ürünlere talebin yoğun olduğunu görüyoruz. Yeni yıl dönemini ele aldığımızda da yeni ürünler, kampanyalar ve kategorilerde gerçekleştirilen güncellemeler sayesinde yılbaşı sürecinin cirolara katkısının önemli düzeyde olduğunu söyleyebiliriz. Evmambo.com olarak, yeni yıl hazırlıkları için oluşturduğumuz yılbaşı butiği çerçevesinde “yeni yıl dekorasyonu”, “yeni yıl sofraları” ve “yeni yıl hediyeleri” başlıkları altında müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda farklı alternatifler sunduk. İlerleyen dönemlerde de birlikteliğimizi güzelleştirecek ve devamlılığını sağlayacak yepyeni sürpriz projeleri süreç dahilinde paylaşıyor olacağız.” dedi.