Kent Haberleri

EYT’liler dikkat! Banka promosyonlarıyla ilgili şikayetler yüzde 287 arttı!

Maaş promosyonları EYT’liler başta olmak üzere çok sayıda vatandaşın gündemindeki konulardan bir tanesi. Fakat gelen son verilere göre, şikayetlerde yüzde 287 oranında artış meydana geldi. Kamu ve özel bankalar, maaş promosyonları üzerinden yeni müşteriler kazanmayı amaçlarken, milyonlarca emekli ve çalışan da bankaların sunduğu kampanyaları dikkatle izliyor

Son dönemde bankaların promosyon kampanyaları özellikle EYT’lilerin en sık araştırdığı konulardan bir tanesi durumuna geldi. Kamu ve özel bankalar, maaş promosyonları üzerinden yeni müşteriler kazanmayı amaçlarken, milyonlarca emekli ve çalışan da bankaların sunduğu kampanyaları dikkatle izliyor. Fakat banka ve maaş promosyonlarına ilişkin dikkat çeken veriler kaydedildi. Bu kapsamda, şikayetlerde yüzde 287 artış olduğu görüldü.

 

SAYI, 2023 YILINDA 3 BİN 133'E TIRMANDI

Çözüm platformu Şikayetvar, 31 Mart 2022 ile 31 Mart 2023 tarihlerindeki verilere göre; bankalara dair maaş promosyonu konulu şikayetler bir önceki dönemle kıyaslandığı zaman yüzde 287 artış oranıyla ilk sırada. Konuya ilişkin geçen yıl 808 olan şikayet sayısı bu yıl 3 bin 133’e tırmandı. Kamu bankalarına geçen dönem promosyonlara ilişkin 293 şikayet iletildi. Bu sayı yeni dönemde yüzde 436’lık yükselişle beraber bin 572 olarak kayıtlara geçti. Promosyonlarla ilgili özel bankalardaki şikayetler ise yüzde 486’lik yükselişle beraber 506’dan 2 bin 966’ya fırladı.

İşte detaylar...

PARA ÇEKME LİMİTİYLE İLGİLİ ŞİKAYETLER YÜZDE 212 ORANINDA ARTTI

Özel ve kamu bankalarına ilişkin müşterilerin çözüm aradığı bir diğer konu ise para çekme limiti olduğu öğrenildi. Tüm bankalar genelinde para çekme limiti konulu şikayetler, yüzde 212 oranında yükseldi. Geçen dönem 763 olan şikayet sayısı bu dönem 2 bin 384’e çıkmış oldu. Bankaların kampanyalarını duyurmak ve reklam için müşterilerine gönderdikleri kısa mesajlar ve maillerle ilgili şikayetlerde ise tüm bankalar genelinde yüzde 52 oranında yükseldi.

 

POS CİHAZI ŞİKAYETLERİ YÜZDE 46’YA ULAŞTI

İnternet çağında hemen hemen her mali işlemin sanal ortamda gerçekleşmesi ile beraber müşterilerin yaşadığı problemler ve çözüm beklediği konular da değişti. Bu durum şikayetlerin artmasına sebep oldu. Bu doğrultuda, POS cihazlarına ilişkin platforma ulaşan şikayetlerin bir önceki döneme oranla yüzde 46 oranında arttı. Yine sanal ortamda yapılan para transferi işlemleri ve müşterinin işlemler sırasında yaşadığı problemler de bir önceki döneme oranla yüzde 44 oranında yükseldi.

Aman dikkat! Altın çok sert düşünce İslam Memiş’ten yeni uyarı geldi! Bunu sakın yapmayın!

İnternetten araç alıp satmak isteyenler dikkat! Dolandırıcıların yeni yöntemi deşifre oldu!

VakıfBank müşterilerine müjde! Herkese 500 TL harçlık veriliyor!