Faruk Güllüoğlu Antalya'daki ikinci mağazasını hizmete açtı!
Faruk Güllüoğlu Antalya’yı bölgesel üs olarak seçmesinin ardından 2'inci mağazasını da Antalya Konyaaltı mevkiinde hizmete açtı. Faruk Güllü, “Antalya ve çevresinde toplam yatırım miktarımız 2 milyon TL’yi aştı" dedi
Faruk Güllüoğlu Antalya’yı bölgesel üs olarak seçmesinin ardından 2'inci mağazasını da Antalya Konyaaltı mevkiinde hizmete açtı. Antalya bölgesinde bir üretim tesisi ve an itibariyle 2 mağazayla hizmet verdiklerini vurgulayan Faruk Güllüoğlu Yönetim Kurulu Başkanı Faruk Güllü, “Antalya ve çevresinde toplam yatırım miktarımız 2 milyon TL’yi aşarken toplam istihdam sayımız ise yaklaşık 60 kişiye ulaştı. 2015 sene sonuna kadar Antalya ve çevresine 4 mağaza daha açıp toplam 4.5 milyon TL’lik bir yatırım büyüklüğüne erişip yaklaşık 90 kişiye daha iş imkanı sunabilmeyi hedefliyoruz” açıklamasını yaptı.
Bölgedeki mağazalaşma atağını “bölge franchise” iş modeliyle sürdüreceklerini ifade eden Faruk Güllü, Antalya’da ilk mağazalarının açıldığı 2005 yılından bu yana tek mağazayla ortalama 1,5 milyonu aşkın Antalyalının yanı sıra yerli ve yabancı turistin mağazalarını ziyaret edip alışveriş yaptığını da sözlerine ekledi.
Antalya’ya 2005 yılında ilk mağazasını açan ve üretim tesisi kuran Faruk Güllüoğlu, Antalyalıların yanı sıra yerli ve yabancı turistlerinde ilgi odağı olunca artan talebe daha iyi yanıt verebilmek için 2'inci mağazasını da Konyaaltı mevkiinde hizmete açtı. 1871’de başlayan baklavacılık serüveninde ailenin 5’inci kuşak temsilcisi olarak devam eden Faruk Güllüoğlu Yönetim Kurulu Başkanı Faruk Güllü, hem yurtiçinde hem de yurtdışında mağazalaşmaya devam ettiklerini, Akdeniz Bölgesi’ndeki 2’inci mağazayla sadece Antalya’da toplam yatırım miktarının 2 milyon TL’yi aştığını ifade etti. Antalya’da ilk mağazalarının açıldığı 2005 yılından bu yana ortalama 1.5 milyon Antalyalının yanı sıra yerli ve yabancı turistin mağazalarını ziyaret ettiğini söyleyen Faruk Güllüoğlu Yönetim Kurulu Başkanı Faruk Güllü, yaklaşık olarak 8 senede cirolarının da 40 milyon TL’ye ulaştığını belirtti. Tek mağazayla yıllık yaklaşık 5 milyon TL ciroyu yakaladıklarının önemine değinen Faruk Güllü, yeni mağazayla da bu başarıyı devam ettirmeyi planladıklarını ifade etti.
Dünya