Fenerium, Almanya, Hollanda ve Belçika'da mağaza açıyor!
Şike davasıyla zor günler geçiren Fenerbahçe'ye destek için taraftarın akın ettiği Fenerium mağazalarına Almanya, Hollanda ve Belçika'dan çok ciddi talep olduğunu belirten Fenerbahçe Asbaşkanı Abdullah Kiğılı, Yurtdışı mağazaları açmaya başlıyoruz dedi
GEÇEN temmuz ayında başlayan futbolda şike soruşturmasıyla zor günler geçiren Fenerbahçe için taraftarın tek yürek olduğunu belirten Fenerbahçe Asbaşkanı Abdullah Kiğılı, taraftar ürünlerinin satıldığı Fenerium mağazalarında rekor satışlar gerçekleştiğini söyledi. Fenerium’ların 2011 yılını 60 milyon TL ciroyla kapattığını ve 5 milyon TL lisans gelirleri olduğunu anlatan Kiğılı, “Galatasaray, Beşiktaş, Trabzon ve diğer kulüplerin tamamının gelirini toplayın bizimkine ulaşmıyor. Yurtdışından da Fenerium’lara talep var. 2012’de yurtdışına açılıyoruz. Almanya, Hollanda ve Belçika’dan çok ciddi talep var; Fenerium mağazalarını orada da açacağız” dedi. İkinci kadın dalgası Fenerium mağazalarındaki satışların, şike soruşturmasının başlamasından bu yana yüzde 52 arttığını belirten Abdullah Kiğılı, şunları anlattı: “3 Temmuz’dan bugüne yüzde 52 artış var. Aynı dönemde hazır giyim markalarının büyüme hızı yüzde 5-10 civarında. Yüzde 52 çok yüksek, rekor bir oran. Cezalı oynanan Manisa maçında 46 bin kadın ve çocuk seyirci, geçen haftaki Sivasspor maçında ise 36 bin kadın ve çocuk seyirci Şükrü Saraçoğlu Stadyumu’ndaydı. İlk maçta gördüğümüz ilgiden sonra ikinci maçta tedbirimizi aldık. Mağazalardaki kadın ve çocuk ürünlerini çoğalttık. Bu süreçte tüm taraftar sahip çıktı ama kadın ve çocukların bu kadar sahiplenmesi ilginç oldu. Dünyada bu kadar çok kadın taraftarı olan kulüp yok.” Yenidoğanda ciddi artış var Kadınların cirodan aldıkları payın yüzde 25’e ulaştığını vurgulayan Kiğılı, taraftarın normalde pek almadığı ürünleri, kendinde olmayan ürünleri kulübe destek için almaya başladığını kaydetti. En çok forma sattıklarını anlatan Kiğılı, şöyle konuştu: “Kadın giyimi çok az yapıyorduk artık arttı. Hem şike soruşturması hem de cezalı maçlar kadın ürünlerinin satışını teşvik etti. Önemli bir artış da yenidoğan ürünlerinde. Yani daha doğalı birkaç saat olan taraftarlarımız için zıbınlar, tulumlar vs. gayet iyi satıyor. Bir de Fenerbahçe damgalı cumhuriyet altını da çok ilgi görüyor. Şimdi tost makinamız çıkmak üzere. Oraya da çok ilgi bekliyoruz.” Hürriyet