Fiat Egea tüm modellerinde Connect uygulamasını standart yaptı! Sadece 399 lira
Türkiye'nin en çok satan otomobil markası olan Fiat Egea, Temmuz ayından itibaren tüm Egea modellerinde, Connect uygulamasını standart olarak sunmaya abaşladı. Tüketiciler satın aldıkları araçlarını teslim alırken, sadece 399 TL’lik aktivasyon bedelini ödüyor. Fiat, otomobil ile sürücüyü birbirine bağlayan teknolojisi Connect’i, tüm Egea’larda standart olarak sunmaya başladı
Türkiye'de en çok satan yerli otomobil markası Fiat, dünyada geçerli olan bağlanabilirik teknolojisi modelini Türkiye pazarına sunan ilk marka oldu.
Fiat, otomobil ile sürücüyü birbirine bağlayan teknolojisi Connect’i, tüm Egea’larda standart olarak sunmaya başladı.
Bağlanabilirlik teknolojisine 2017 yılından bu yana yatırım yapan Fiat, bir ilki daha gerçekleştirdi ve Egea’nın segmentindeki ilk ve tek bağlanabilirlik teknolojisi olan Connect’i tüm model ailesinde standart yaptı..
Dünyada otomotiv teknolojileri alanında yaşanan gelişmeleri ve küresel dijitalleşmeye yönelik adımları izleyerek müşteri ihtiyaçlarını odağa alan Tofaş’ta geliştirilen Connect, Apple Store ve Google Play Store’dan indirilen uygulama ile kullanılabiliyor.
Müşterilerinin mobilite deneyimlerinde kolaylık, güven ve akıllı bir sahiplik yaratan Fiat Connect, lansmanından bu yana 35 bin kullanıcıya erişirken, sürekli güncellenen özellikleri ile müşteri deneyimini her geçen gün daha ayrıcalıklı bir boyuta taşıyor.
Temmuz ayından itibaren Fiat Egea modellerinden herhangi birini satın alan tüketiciler “Connect”li araçlarını teslim alırken, sadece 399 TL’lik aktivasyon bedelini ödeyerek yollara çıkacak.
FIAT CONNECT KAZA ANINDA ARACIN KOLAYCA BULUNMASINI SAĞLIYOR
Fiat sahiplerinin her alanda hayatlarına dokunan “Connect”, kaza anında alınan çarpışma verisiyle ilgi merkezine anında uyarı iletiyor ve Müşteri İlgi Merkezi kullanıcıyı arıyor. Talebi doğrultusunda ambulans hizmeti gönderilebildiği gibi kullanıcıya ulaşılamaması durumunda otomatik olarak aracın bulunduğu konuma ambulans hizmeti sağlanıyor. Fiat, bugüne kadar 62 vakada proaktif ambulans yönlendirmesi gerçekleştirerek, desteğe en çok ihtiyaç duyulan anlarda kullanıcılarının yanında oldu.
Müşteri deneyimini sürekli olarak yukarıya taşıyan Connect, kullanıcılarına araç lokasyonu, lastik durumu, uzaktan kapı açma kapama, bagaj açma, çekilme uyarısı, kaza riski yüksek nokta bildirimi, hız ve mesafe limiti, araç arıza araması, araçtan inmeden akaryakıt ödeme özelliği, yakıt ve akü durum bilgisi gibi fonksiyonları da sunuyor.
Ayrıca kasko poliçelerinde “Akıllı Fiyatlandırma” dönemini başlatan Fiat, Connect Kasko uygulamasıyla sürüş puanı ve kullanılan güne göre Fiat sahiplerini ilave faydalarla buluşturuyor. Kullanıcılarına temassız ödeme kolaylığı sağlayan Connect, aynı zamanda otopark lokasyonlarına olan uzaklık, boş kapasite bilgisi ve fiyat tarifesi bilgilerini de sunuyor.
Bununla birlikte olası kritik arıza söz konusu olduğunda, Fiat Müşteri İlgi Merkezi sürücüyü seyahatin tamamlanmasına paralel arayarak aracı ile ilgili yapması gerekenleri telefonda aktarıyor gerekli durumlarda acil yol yardım ve çekici desteği veriyor.
Avrupa tüm doğal gazı satın alıp fakir ülkelerin önünü kesiyor iddiası: İTO Başkanı uyarmıştı
Bodrum'da feci kaza! Ünlü iş insanı Ünal Pala ve eşi Evrim Pala hayatını kaybetti
Üniversite öğrencisinin öğrenim kredisine akıl almaz zam: İstenen para 'yok artık' dedirtti
Memura ek zamlı maaşlarda sürpriz gelişme! En düşük memur maaşı 9 bini aşacaktı
Acı pul bibere yüzde yüzü aşan zam geldi! Asgari ücrete gelen ek zam adeta 'yalan' oldu
Mc Donalds'ın dahiyane iş modeli nedir Mc Donalds milyarlarca doları nasıl kazanıyor?
Ünlü ekonomist Robert Kiyosaki'den son uyarı: Bu sefer 2008'deki krizden daha kötü olacak
Türkiye de zincirleme krize girecek ülkeler listesine girdi! Tehlike git gide yaklaşıyor
Küresel piyasada ayçiçek yağı şeker ve hububat fiyatları düştü
Konut krizinde dehşete düşüren rapor açıklandı: Kiralık konut fiyatlarındaki artış dudak uçuklattı
Karadeniz'de bulunan doğal gaz taşıma çalışmalarında yeni safha