FLO, performans gösteren elemanına ev hediye ediyor!
"FLO BONUS" adını verdiği prim sistemi geliştiren ayakkabı marketi FLO, şimdi de en iyi performansı gösteren satış danışmanına ev hediye ediyor
Çalışanlarının motivasyonunu artırmak için "FLO BONUS" adını verdiği prim sistemi geliştiren ayakkabı marketi FLO, şimdi de en iyi performansı gösteren satış danışmanına ev hediye ediyor. FLO, mart, nisan, mayıs aylarını kapsayan ilk FLO BONUS uygulamasında belirlenen satış hedefine en çok yaklaşan satış danışmanına 2010 model Peugeot 206 Plus hediye ederken bu prim sistemiyle yüzde 47 oranında cirosal büyüme gerçekleştirdi.
Hem çalışanlarının başarısını kutlamak hem de ikinci FLO BONUS hediyelerini açıklamak için çalışanlarını FLO BONUS Şenliği isimli etkinlikte bir araya getiren Ziylan Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ziylan burada gazetecilere açıklamada bulundu. Ziylan, 2010 yılı sonuna kadar Türkiye genelinde 100 mağazaya ulaşmayı hedefleyen Türkiye´nin en büyük ayakkabı marketi FLO´nun mağaza yatırımlarının yanı sıra ayakkabı perakendeciliğine yenilik getiren uygulamaları ile de dikkati çektiğini anlattı. 2010 yılında mağazalaşmanın yanı sıra müşteri memnuniyetine odaklanan FLO´nun, çalışanlarının motivasyonunu artırmak için gerçekleştirdiği FLO BONUS isimli prim sistemi ile mart, nisan ve mayıs aylarında en iyi performansı gösteren satış danışmanına araba hediye ettiğini dile getiren Ziylan, sistem ile cirosal alanda yüzde 47 büyüyen FLO´nun ikincisini gerçekleştirdiği FLO BONUS ile bir çalışanına İstanbul Beylikdüzü´nde daire hediye edeceğini kaydetti. Ziylan, "Ancak mutlu ve işini benimseyen çalışanlar markaya değer katabilir. Biz bu sistem ile hem çalışanlarımızın hem de müşterilerimizin memnuniyetini artırmayı başardık. İkinci FLO BONUS ile cirosal büyümemizi daha da yukarıya taşımayı hedefliyoruz. Önümüzdeki dönemde FLO markasına değer katacak işlere ve yatırımlara imza atmaya devam edeceğiz. Bizim kalbimiz perakende sektörü için atıyor. Tüm yatırımlarımızı ve gücümüzü bu alana kaydırdık" diye konuştu.
-2015 YILINDA İLK 5 BÜYÜK PERAKENDECİDEN BİRİ OLACAĞIZ-
FLO´nun perakendenin yeni oyuncusu olduğunu söyleyen Ziylan, "Emeklemeden ayakta durmaya yeni başladık, kendimizi istediğimiz noktanın çok daha gerisinde görüyoruz ama istediğimiz noktaya gelmek için çok çalışıyoruz ve hızla büyüyoruz. Tüm yatırımlarımızı perakende sektörüne aktardık. İddia ediyorum 2010 yılında gıda haricinde Türkiye´nin en büyük 5 perakendecisinden biri olacağız" şeklinde konuştu. Son bir yıldır FLO´nun ürün ve fiyat yapısında değişiklik yaptıklarını belirten Ziylan, "Kalitemizi yukarıya taşırken fiyat yapısını yüzde 10 aşağıya
çektik" dedi. Ziylan, FLO´nun ucuz değil uygun fiyata ürün sattığını dile getirerek, kalitelerinden asla ödün vermeyeceklerini ve kendilerinin Türkiye´nin dinamiklerine uygun ürün sattıklarını söyledi. Şu anda Türkiye´nin 26 ilinde mağazaları olduğunu bildiren Ziylan, ağustos ayı içerisinde Güneydoğu Anadolu Bölgesi´nde açacakları mağazalarla bu sayının 28 olacağını belirtti.
Ziylan, 2010 yılı hedeflerinin ise 300 mağaza ile Türkiye´nin 81 ilinde bulunmak olduğunu ifade ederek, "Kiralama bölümünde çalışan ekibimiz Türkiye´nin her yerini karış karış geziyor. Uygun bulunan mağazaları ya ben ya da Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Fuat Akça bizzat görüyoruz. Biz açacağımız mağazayı kendi gözümüzle görmeden, havasını solumadan nabzını yoklamadan açılış yapmıyoruz. Biz işimizin başındayız, başarımız buradan geliyor" dedi.
-2011 KOŞMA YILI...-
FLO için 2010 yılının tutundurma ve büyüme yılı olduğunu, 2011 yılının ise "koşma yılı" olacağını dile getiren Ziylan, "Geçen senenin 7. ayı ile bu senenin 7. ayını karşılaştırdığımızda yüzde 47 ciro artışımız olduğunu görüyoruz.
2010 yılında açtığımız yeni mağazalarla bu oran yüzde 78´lere çıkıyor. Ortalama perakende artışından daha fazla büyüme sağladık. Bu başarı atmış olduğumuz doğru adımların getirisi. 2011 yılı bizim için çok önemli, 2011 asıl kar etme yılımız olacak" diye konuştu.
AA