Sektörel

Folkart Altın Lig'te!

Türkiye İtibar Akademisi (TİA) ve Yıldız Üniversitesi (YTÜ) İstatistik Bölümü'nün, Ekonomiye Fayda Endeksi (EFE) araştırmasından çıkan sonuca göre, Folkart markası sıralamada Altın Lig'te yer aldı.

Türkiye İtibar Endeksi araştırmasında ülkenin en itibarlı şirketleri arasında yer alan  Folkart, Ekonomiye Fayda Endeksi'nde de öne çıkan şirketleri arasında yer aldı. Türkiye İtibar Akademisi (TİA) ve Yıldız Üniversitesi (YTÜ) İstatistik Bölümü'nün, Ekonomiye Fayda Endeksi (EFE) araştırmasında Folkart Altın Lig'te yer aldı. Posta gazetesinde yer alan habere göre, Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, geçtiğimiz aylarda Türkiye İtibar Akademisi tarafından, ülkenin en itibarlı markalarından biri olarak gösterildiklerini belirterek şöyle konuştu:

MESUT SANCAK: GURUR DUYDUK

"Kısa bir süre önce Türkiye İtibar Akademisi tarafından ülkenin en itibarlı şirketleri arasında gösterilmiştik. Yine Yıldız Üniversitesi'nin öncülük yaptığı, İtibarlı şirketlerin ekonomiye ve topluma yansımalarını ortaya koyan EFE araştırmasında Altın Lig'te yer aldık. Elbette bu tablo ile gurur duyduk. Geçtiğimiz yıl da, Color Araştırma Şirketi tarafından yapılan araştırmada, İzmir'de inşaat şirketleri arasında marka bilinirliği en yüksek, en çok tavsiye edilen ve en çok güven duyulan şirket olma başarısı göstermiştik. Tüm bu araştırmalar neticesinde bizlere duyulan güvene, verilen itibar payesine, layık olmak için çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Ülke ekonomimize ve toplumumuza faydalı olmaya devam edeceğiz"

 

FOLKART'IN ÖNE ÇIKTIĞI ALANLAR

Ayrıca Folkart, Firma Nitelik Endeksi ve Ürün/Hizmet Nitelik Endeksi verilerinde de ön sıralarda yer alıyor. Folkart'ın bir diğer öne çıktığı alan da Sosyal Fayda Endeksi oldu. Kurulduğu günden bu yana kültür/sanata, spora, eğitime ve engellilere yönelik verdiği desteklerle sık sık gündeme gelen Folkart, ülke genelinde topluma en çok sosyal fayda sağlayan markalar arasında yer aldı.