Sektörel

Folkart, İzmir'de en çok tavsiye edilen yaşam markası oldu!

Kurulduğu 2011 yılından bugüne kadar 11 farklı projeyi tamamlayarak teslim eden Folkart, İzmir’de inşaat şirketleri arasında en çok tavsiye edilen yaşam markası oldu...

İzmir’de bugüne kadar inşa ettiği modern, yenilikçi ve çarpıcı yaşam alanları ile dikkat çeken Folkart, en çok güvenilen, en çok bilinen ve en çok tavsiye edilen şirket oldu. Color Araştırma Şirketi tarafından yaklaşık 1.000 kişi ile yapılan görüşmeler ışığında hazırlanan Marka Bilinirliği ve Algısı Araştırması'na göre, Folkart'ın marka bilinirliği yüzde 95,5'ten yüzde 97,3’e ulaştı. Aynı araştırma verilerine göre Folkart'ın güvenilirliği yüzde 92,2 olarak ölçümlendi. Folkart’ın "Tavsiye Edilme" oranı ise yüzde 90 olarak belirlendi.

Capital'de yer alan habere göre; Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, "Folkart'a olan güveniniz için tüm İzmirlilere teşekkür ederim” dedi. Araştırma hakkında bilgi veren Mesut Sancak, son olarak 2016 yılında yapılan araştırmanın bu yıl tekrarlandığını ve çok daha kapsamlı olarak yapıldığına işaret etti. Sancak, İzmir'in çeşitli ilçelerinden seçilen yaklaşık 1.000 kişi ile yapılan görüşmeler ışığında araştırmanın sonuçlandığını kaydetti.

2011 yılında kurulan Folkart'a olan güvenin her geçen yıl artmasının kendilerine gurur verdiğinin de altını çizen Sancak sözlerine şöyle devam etti, "Folkart'ın en çok tavsiye edilen ve en çok tanınan marka olması da ayrı bir önem taşıyor. Bize duyulan güvene layık olmak için en mükemmelini, en iyisini, en güzelini ortaya çıkarmak için çalışacağız.''

ARAŞTIRMANIN KRİTERLERİ

Marka Bilinirliği ve Algısı Araştırması, Color Araştırma Şirketi tarafından Temmuz ve Ağustos aylarında İzmir'in farklı ilçelerinden seçilen yaklaşık 1.000 kişi ile görüşülerek yapıldı. Araştırmada, "Yeni bir konut satın alma kararında inşaat şirketinin kim olduğu, doğru bir seçim için ne kadar önemli olduğuna" yönelik soruya, deneklerin yüzde 98,1 'i inşaat şirketinin markasının önemli olduğunu belirtti. Folkart'ın marka bilinirliği konusunda yapılan çalışmada ise marka bilinirliği oranı yüzde 97,3 olarak tespit edildi. Folkart, İzmir'de faaliyet gösteren inşaat firmaları arasında en yüksek bilinirliğe sahip oldu. Folkart'ın 2014 yılında yüzde 57 olan bilinirlik düzeyi, 2015 yılında yüzde 85, 2016 yılında ise yüzde 95,5'e yükselmişti.

FOLKART’I TANIMLAMA

Araştırmaya katılan deneklerin "Güvenilir Bilgi Edinme Kaynakları” hakkında verdikleri cevaplar da ilgi çekici oldu. Deneklerin yüzde 53,2’si inşaat projesini yerinde ziyaret ederek ve örnek daireyi görerek fikir edinilmesini güvenilir bilgi edinme kaynağı olarak ifade etti. Araştırmada Folkart, denildiğinde genel olarak ilk akla gelen ifadeler olumlu olarak belirtildi. Folkart'ı "gökdelenler, ikiz kuleler”, "şık, estetik, göz alıcı, güzel tasarımlar”, "sağlam ve kaliteli yapılar” olarak tanımlayanların yanı sıra çarpıcı ifadeler de yer aldı. Folkart'a yönelik diğer tanımlamalarda ise güvenilir, teknolojiyi iyi kullanan, lüks yaşam, samimi, güler yüzlü, yaratıcı, mükemmellik/kusursuzluk, modern/çağdaş, prestij/itibar/ saygınlık gibi ifadeler kullanıldı. İzmir'de en çok güvenilen inşaat firmalarının sorulduğu araştırmada Folkart, yüzde 92,2 ile en çok güvenilen şirket oldu. Folkart'ın memnuniyet oranı ise her geçen yıl artıyor. 2014 yılında yüzde 83, 2015 yüzde 82,6, 2016 yılında yüzde 90,3 iken 2018 yılında ise yüzde 92'ye yükseldi. Folkart'ın tavsiye edilme düzeyi ise yüzde 90,2 olarak ölçümlendi. 

İZMİR’DE ÇOK İYİ BİR ÖRNEK OLUŞTURUYORUZ”

"GELECEĞİ PARLAK" Yatırımları İzmir’de yoğunlaşmış, sektöründe liderlik ve öncülük yapan bir yapı şirketi olarak kentimizin geleceğinin çok parlak olduğuna inanıyoruz. Saya Grup’un aktif bir parçası olan Folkart, İzmir’de doğan, şehre çok değer veren, geleceğini burada planlayan bir şirket.

YENİLİKÇİ PROJELER Yenilikçi yapı projelerimizle, aslında tüm yatırımcılar için İzmir’de çok iyi bir örnek oluşturuyoruz. Gayrimenkul sektörü kalıcı. Faizler yükselir, düşer. Döviz kurları aynı şekilde... Akşamdan sabaha değişebilir. Gayrimenkul ise belirttiğim gibi bir değer üzerinde kalıcıdır. Güvenilir firmalarla yaptığınız yatırımlarınız geleceğinizi rahatlatır. Bence şu anda gayrimenkul yatırımı yapmak bir fırsat.

"BÜYÜK HEDEFLER KOYDUK”

ARZ TALEP DENGESİ 2018 yılı için daha büyük hedefler koyduk. Piyasadaki arz ve talep dengesi tabii ki önemli. Ancak tüm mikro ve makro ekonomik verilerin yanı sıra ürettiğiniz ürünün niteliği size olan ilginin belirleyici faktörlerinden biri oluyor. Folkart olarak bize ciddi bir talep var.

"YATIRIMCISINA KAZANDIRIYOR" Çünkü konutlarımız, ofislerimiz, residanslarımız, villalarımız kısaca ortaya koyduğumuz yeni yaşam merkezleri müşterilerimizin ihtiyacını karşılıyor, beğenisini kazanıyor. Ayrıca Folkart yatırımcısına da kazandırıyor. 2018 yılında kentsel dönüşüm projelerine yoğunlaştık. Önümüzdeki süreçte yeni adımlarımızı göreceksiniz. Ancak şu anda Folkart Vega projemize odaklandık. Çok güzel bir proje ortaya çıkacak.


http://www.folkart.com.tr/