Sektörel

Folkart'tan 4.4 milyar TL'lik 13 proje!

86. İzmir Enternasyonal Fuarı’na ana sponsoru olan Folkart'ın Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, “Şu anda kentte 13 projeyi bir arada yürütüyoruz. Toplam yatırım değeri 4 milyar 400 milyon lira'' şeklinde konuştu.

18-27 Ağustos tarihleri arasında gerçekleşecek İzmir Enternasyonal Fuarı’nın ana sponsoru olan Folkart, inşaattan kültür sanata bölgeye kazandırdığı değerlerle dikkat çekiyor.


Fuar organizasyonunun, geçen yıl yapılan gençlik aşısıyla yeni bir yola girdiğini söyleyen Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, ana sponsor olmaktan büyük onur duyduklarını belirtti.


İzmir’in doğal güzellikleri ve binlerce yıllık tarihsel mirasıyla bütünleşerek hem dünyanın hem de Avrupa’nın yeniden dikkatini çekeceğini vurgulayan Sancak, “Bu dönemde İzmir’e olan güçlü ilgi, İzmir Fuarı’nın katkısıyla önümüzdeki süreçte, İzmir’i mutlaka yeni fırsatlarla buluşturacaktır. Biz Folkart olarak, Türkiye’yi ve dünyayı, bir kez daha İzmir’e davet edeceğiz. Çünkü, ziyaretçilere 86. fuarda örnek bir ‘Uluslararası Kültür-Sanat-Gösteri Şöleni’ yaşatmak arzusundayız” dedi.


Folkart olarak yatırımlarını İzmir’de yoğunlaştırdıklarını ve sektöründe liderlik yapan bir yapı şirketi olduklarını söyleyen Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, “Saya Grup’un aktif parçası Folkart, İzmir’de doğan, geleceğini burada planlayan bir şirkettir, İzmir’den çıkıp Türkiye’de inşaat sektörüne öncülük rolünü üstlenmiştir. Yenilikçi adımlarla yürürken, İngiltere, ABD, Almanya ve Hollanda’da özel projeler yapma hazırlığındayız. 2018 yılında Londra, New York, Münih, Berlin ve Amsterdam gibi, küresel kentlerden birinde ilk projemizin temelini atmayı hedefliyoruz” ifadelerini kullandı.


İzmir’i ne kadar çok sevdiklerini dile getiren Sancak, “Folkart, İzmir’de şu anda 13 projeyi bir arada yürütüyor. Yüksek sorumluluk duygusuyla yürüttüğümüz, kent ekonomisine istihdam başta olmak üzere, her alanda hareket sağladığımız bu 13 projenin, toplam yatırım değeri 4 milyar 400 milyon Türk lirasıdır” dedi.


Mesut Sancak, sözlerine şu şekilde son verdi: “Yatırımları yaparken, İzmir’de kazanıp İzmir’de yürüttüğümüz kurumsal sosyal sorumluluk projeleriyle, şehre ciddi katkıda bulunmayı, kesinlikle lütuf değil, değerli bir görev olarak görüyoruz. 86. İzmir Fuarı’na ana sponsorluğumuz da, işte bu sorumlu anlayışımızın bir ürünüdür. İzmir Fuarı’ndaki tüm sanatsal aktivitelerin, halkımıza iyilikler getirmesini, moral olmasını diliyoruz.”



Milliyet