Sektörel

Gayrimenkul sektörü koronavirüs etkisiyle başka bir kimliğe bürünüyor!

Gelişen teknoloji ve son dönemlerde dünyayı etkisi altına alan koronavirüs salgını, teknoloji şirketi olan 11Sight’i emlak sektöründe temassız satış ve pazarlama dönemine yöneltti…

Teknoloji şirketi 11Sight emlak sektöründe yeni bir döneme başlıyor. Şirket temassız satış ve pazarlama dönemi ile çalışmaları devam ettirmeye başladı.

2016 yılında Silikon Vadisi’nde kurulan startup teknoloji şirketi 11Sight, herhangi bir platform veya uygulama üzerinden istenilen kişiyle anında görüntülü bağlantı kurulmasını sağlayarak gayrimenkul sektörüne yeni satış ve pazarlama fırsatları sunuyor.

Emlak sektöründe müşterileriyle iletişimde kolaylık ve proje tanıtımı açısından büyük avantaj sağlayan görüntülü etkileşim platformu 11Sight, herhangi bir uygulama indirmeden, müşteri aramalarını telefon, tablet ya da bilgisayarda web tarayıcıları üzerinden yanıtlama imkanı sağlıyor. Bu yöntemle hem kurumların müşteri edinme maliyetleri önemli ölçüde azalırken hem de gayrimenkul almak isteyen müşterilerin zamandan büyük bir avantaj sağlamış oluyor.

EMLAK SEKTÖRÜNDE SATIN ALMA VE KİRALAMAYI UZAKTAN GERÇEKLEŞTİREBİLİRSİNİZ

11Sight Türkiye Ülke Müdürü Ercan Gümüş, koronavirüsün emlak sektöründe de kendini gösterdiğini ve proje sahipleri, emlakçılar ve sahibinden satmak/kiralamak isteyenlerin evleri göstermede zorluk çektiğini belirtirken, “Evler çoğunlukla çevrimiçi ortamda bulunsa da, son karar evi görmeden verilmiyor. Bugünkü durumda alıcıların eve gelip gezmeleri sağlık tehdidi yaratacağı için insanlar dijital yöntemlere yöneliyor. Hali hazırda kullanılan örnek daireler ile sanal tur yöntemi kullanılıyor olsa da, internet sitelerinde görülenle gerçek evin farklı çıkması alıcı ve satıcı arasında çatışma yaşanıyordu. 11Sight’ın tek-tıkla başlatılabilen görüntülü görüşme çözümü ile emlak sektöründe satın alma ve kiralama işlemleri uzaktan da gerçekleşebiliyor.” şeklinde konuştu.

İNŞAAT ŞİRKETLERİ BU DÖNEMDE DİJİTALLEŞMEK ZORUNDA

Yatırım amaçlı düşündüğünüz bir daireyi görüntülü bir tur ile ve satış temsilcisinden aldığınız bilgilerle satın alma eğilimi gösterir misiniz? Maket üzerinden daire satışı yapılıyorsa görüntülü görüşme ile neden satış yapılmasın?  Bu dönemde İnşaat şirketlerinin satış ve kiralamada dijitalleşmeden başka bir yolu yok maalesef. Dünyanın her yerine afiş asmanız mümkün mü? Veya her AVM’ye tanıtım standları kurmanız? Dijital dünyada potansiyel müşteriniz neredeyse oraya ve sadece potansiyel müşterilerinize özel tanıtımlar gerçekleştirebilirsiniz. Peki bir sonraki adımda evden çıkmak ve showroom’u ziyaret etmek gerekli mi? Bu noktada devreye giren 11Sight’a son iki ayda inşaat firmalarından da ciddi bir talep artışı var.

 

MÜŞTERİLERİN DİJİTAL YOLCULUĞUNU DA TAKİP EDİN

11Sight’ın sunduğu tek-tıkla görüntülü görüşme imkanı, müşterilerin projelere, showroom’lara veya gayrimenkule gitmeden canlı olarak ziyaret etmelerini sağlıyor. Alışılmış iletişim uygulamaları için gereken indirme, arkadaş ekleme, numara kaydetme gibi engeller 11Sight’ta yok. Bu sayede 11Sight’tan bir arama geldiğinde satıcılar potansiyel bir müşterinin aradığından emin oluyorlar. 11Sight’ı kullandıkları CRM araçlarına entegre edebiliyorlar, bu sayede müşterilerin tüm dijital yolculuğunu takip edebiliyorlar. 11Sight kare kodlarını tanıtım materyallerine ekleyerek dağıtım yaptıkları basılı malzemelerin performansını ölçebiliyorlar.  Ayrıca görüntülü görüşme ile potansiyel müşterilere satış ihtimali de iki kata kadar artıyor daha güvenilir bir bağ oluşuyor.”

Emlak sektöründe görüntülü görüşme devri!