Geberit, Türkiyedeki pazar payını artıracak!
İsviçreli tesisat devi Geberit, sunduğu yenilikçi ürünleri ile Türkiyedeki pazar payını artıracak
Dünyada 100 ülkede hizmet veren ve Türkiye’de 22 yıldır var olan İsviçreli tesisat devi Geberit, sunduğu yenilikçi ürünleri ile Türkiye’deki pazar payını artıracak. 2011 yılında cirolarını yüzde 15,6 büyüttüklerini ve 2012 yılında hedeflerinin yüzde 30 büyüme olduğunu açıklayan Geberit Türkiye Genel Müdürü Cengiz Kazazoğlu, çevreye duyarlı ürünleriyle sıhhi tesisat sektöründe Türkiye’de lider olmayı hedeflediklerini söyledi. Dünyadaki 6000 çalışanı ile tesisat sektöründe hizmet veren İsviçreli Avrupa lideri Geberit, dünya ihtiyacının % 40’ını karşılarken; tesisat teknolojisinde 8 farklı ülkede 2 ana ürün grubu üretimi ile liderliğini koruyor. Dünya’da ve Türkiye’de sıhhi tesisat ve borulama sistemleri alanlarında sürekli yeni trendleri belirleyen ve yaratıcı çözümler sunan Geberit; aynı zamanda kaliteli, uzun ömürlü ve kolay kuruluma sahip tesisat malzemeleri üretiyor. Geberit Perakendede Büyüyecek Geberit’in 2012 yılında özellikle Türkiye’ye büyük önem verdiğini söyleyen Geberit Türkiye Genel Müdürü Cengiz Kazazoğlu, pazar paylarını artırmak için perakendede büyümeyi hedeflediklerini söyledi. Satış ekiplerini bir yıl içerisinde yüzde 100 büyüttüklerini kaydeden Kazazoğlu, hedefleri doğrultusunda pazarlama bütçelerini de yüzde 130 artırdıklarını kaydetti. Bu çalışmaların neticesi olarak 2011 yılında cirosunu yüzde 15,6 büyüten Geberit Türkiye’nin 2012 yılındaki cirosal büyüme hedefi ise yüzde 30. Geberit Türkiye Genel Müdürü Cengiz Kazazoğlu ülkedeki büyüme planları hakkında şu açıklamaları yapıyor; ‘2011 Geberit için hem globalde hem de Türkiye’de oldukça verimli ve hareketli geçti. Geberit 2011 genel cirosu 1.8 milyar € ‘dur. Bilhassa büyükşehirlerimizde ve Azerbaycan’da önemli projelerde ürünlerimizin kullanılma payını artırdık. 2012 yılında da bu büyüme oranlarımızı daha da artırmayı hedefliyoruz. Bu beklenen artışa yeni çıkan ve çıkacak olan ürünlerimizin de önemli bir katkısı olacaktır. 2012 yılı içinde İstanbul’da katılacağımız 2 fuarı (Unicera ve Sodex) özellikle yeni ürünlerimizi tanıtmak için iyi bir fırsat olarak görüyoruz. 2012 de bilhassa turizm bölgelerindeki otel tadilatlarında bir artış olması beklenmekte. Biz de bu pazardan önemli bir pay almayı hedefliyoruz.” Çevreye Duyarlı Zengin Ürün Konsepti Ekonomik büyüme ve başarılı iş faaliyetlerinin yanı sıra çevre dostu olduğunu Avrupa’da ilk 10’a girerek kanıtlayan Geberit, kaynak tasarrufu ve dayanıklılığı en yüksek standartlarda sunarak kaynakların ekonomik kullanılmasını sağlıyor. Geberit, ürünlerinin ekolojik bakış açısını; su tasarrufunun birincil derecede önemini vurgulayan çift kademeli deşarj sistemi ile çalışan rezervuarlar ve fotoselli bataryalar ile kanıtlarken; enerji tasarrufu için klozetlerden kötü kokuları alıp, aktif karbon filtresinde temizleyerek ortama geri veren kokusuz rezervuar ile tüm ürünlerinde benimsediği ‘sürdürebilirlik’ ve ‘yeşil dünya’ yaklaşımları ile de yaşama katkı sağlıyor. Geberit; tesisat sektöründe gömme rezervuar, rezervuar iç takımları, süzgeçler, otomatik taharet sistemli klozet kapakları, genel mekanlar için fotoselli bataryalar ve deşarj sistemleri, sifonlar, sifonik çatı drenaj sistemleri, Temiz su sistemleri (mepla/mapress), atık sular için HDPE boruları ve bağlantı parçalarından oluşan bir ürün grubuna sahip. Ayrıca duvar önü ve duvar için tüm tesisatlara uygun hazır tesisat duvar sistemleri konusunda da lider konumunda.