Gediz elektrikten fatura uyarısı!
Gediz Elektrik bazı abonelerin fatura yatırırken fark ödedikleri, yatırdıkları faturaların kuruma ulaşmadığı şikayetleri üzerine açıklama yaparak aboneleri uyardı. Gediz Elektrik’ten yapılan açıklama haberimizin içinde yer alıyor...
Gediz Elektrik bazı abonelerin fatura yatırırken fark ödedikleri, yatırdıkları faturaların kuruma ulaşmadığı şikayetleri üzerine açıklama yaparak aboneleri uyardı. Gediz Elektrik’ten yapılan açıklamada şu görüşlere yerverildi;
Elektrik perakende satış ve dağıtım hizmeti sunduğumuz İzmir ve Manisa illeri ve ilçelerinde Şirketimiz adına bazı kişi ve kuruluşların, yetkisiz fatura tahsilatı yaptıkları ve müşterilerimizden işlem başına ek ücret talep ettikleri yönünde bazı haberler basında yer almıştır. Öncelikle fatura tahsilatında ek ücret talep eden bu kişi ve kuruluşlarla Şirketimizin herhangi bir ilişkisi bulunmadığını belirtir ve herhangi bir mağduriyet yaşanmaması için Gediz Elektrik Müşteri İlişkileri Merkezi (MİM), PTT şubeleri ve anlaşmalı bankalar dışında fatura ödemelerinin yapılmaması önemle rica olunur. Yukarıda belirtilen yerlere yapılan fatura ödemelerinde kesinlikle ek ücret alınmamaktadır ve yapılan ödemeler online olarak muhasebe kayıtlarımıza aktarılmaktadır.
İzmir ilinde 46 adet ve Manisa ilinde 16 adet olmak üzere toplam 62 adet Gediz Elektrik Müşteri İlişkileri Merkezi bulunmaktadır. Tüm PTT şubeleri, anlaşmalı bankalar Akbank, Albaraka, Alternatif Bank, Anadolu Bank, bank asya, Denizbank, Burgan Bank, Fibabanka, Finansbank, Garanti Bankası, Halk Bankası, HSBC, Ing Bank, İş Bankası, Kuveyt Türk, Şekerbank, TEB, T bank, Tekstilbank, Turkishbank, Türkiye Finans, Vakıfbank, Yapı Kredi, Ziraat Bankası şubeledinde fatura ödenebilir."
Yenigün