Gökhan Yüksel: Deprem toplanma merkezlerinin sayısını artırıyoruz!
Kartal Belediyesi tarafından bu yıl 125'ncisi düzenlenen Muhtarlar Toplantısı Kartal Belediye Başkanı Gökhan Yüksel öncülüğünde gerçekleşti. Yüksel, deprem merkezlerinin artırılacağını söyledi…
Kartal Belediyesi tarafından, 10 yıldır düzenlenmekte olan ilçe sorunlarının kolay çözümü ve hızlı tespiti için düzenlenen Muhtarlar Toplantısı’nın 125'ncisi, Kartal Belediye Başkanı Gökhan Yüksel’in yönetiminde yapıldı. Kartal Belediyesi''nin resmi interner sitesinde yer alan haberine göre, Başkan Gökhan Yüksel, konuşmalarında, İstanbul’un bir deprem şehri olduğu gerçeğiyle yüzleşilmesinin altını çizerek, Kartal’da deprem toplanma merkezlerinin artırılacağını söyledi.
Başkan Gökhan Yüksel, toplantı boyunca Kartal’da bulunan 20 mahallenin sorun ve taleplerini muhtarlardan dinledi. Muhtarlar Toplantısı’nın Ekim ayı oturumunda ilk sözü Kartal Belediye Başkanı Gökhan Yüksel aldı. Yüksel, toplantı süresince Kartal’daki 20 mahallenin isteklerini ve sıkıntıları hakkında muhtarlardan bilgi aldı. Toplantıya, mahalle muhtarlarının yanı sıra Kartal Belediyesi Başkan Yardımcıları da katıldı.
“Deprem günü gece uzun saatlere kadar mesai yaptık”
Başkan Gökhan Yüksel, konuşmalarında İstanbul’da yaşanan 5.8’lik deprem hakkında da açıklamalarda bulundu. Geçmiş olsun dileklerinde bulunan Yüksel, can kaybı yaşanmamasının en büyük teselli olduğunu söyledi. Deprem günü, Komşu İletişim Merkezi’ne yaklaşık 750 hasarlı bina çağrısı aldıklarını söyleyen Yüksel, gecenin geç saatlerine kadar teknik personellerle beraber incelemelere katıldığını belirtti.
Komşu İletişim Merkezi’ne günde 2 Bin çağrı
Kartal halkının talep ve sorunlarını iletebildiği Komşu İletişim Merkezi günde yaklaşık 800 adet çağrı alıyor. Yüksel, bu çağrının yakında 2 bin üzerinde olacağını ileterek sözlerine şöyle devam etti, “Artık, Kartallı komşularımız şikâyet ve taleplerini buraya iletecek. Öyle bir sistem hayata geçiyor ki, başkan yardımcısı ve müdürleri arama dönemini kapatıyoruz. Bu tabii muhtarlarımızla ilçemizin sorunlarını birlikte çözmeyeceğimiz anlamına gelmiyor. Bu sisteme geçmek, bizler için şart oldu. İletişim anlamında, bizlere iletilen sorunların unutulmaması ve ulaşılması adına ciddi bir sistemi hayata geçiriyoruz. Daha önce günde yaklaşık 100 çağrı alırken, şimdi günde yaklaşık 800 çağrı almaya başladık. Zamanla bu sayının 2 bini 3 bini geçmesini bekliyoruz. Komşu İletişim Merkezi sayesinde vatandaşlarımızın şikâyet ve taleplerini daha net görecek ve çözeceğiz”
En yakın afet toplanma alanı nerede?
İstanbul’da 2 bin 864 toplanma alanı var!