Sektörel

Graniser yaklaşık 400 adet yeni ürün piyasaya sundu!

Graniser Genel Müdürü Erol Hacıoğlu, 2009-2013 yılları arasında yaklaşık 400 adet yeni ürün piyasaya sunduklarını ve ürün geliştirme ile sunma hızlarının önceki yıllara göre asgari %150 artmış durumda olduğunu belirtti...

Yaptığı yatırımlar sayesinde hızla büyüyen ve Türkiye’nin lider üreticileri arasına giren Graniser, inovasyon alanında da yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. 2012 yılı cirosunun % 70’lik kısmını piyasaya sunduğu ürünlerden karşıladığını belirten Erol Hacıoğlu, inovasyon alanında AR-GE ve ÜR-GE departmanlarının tüketicilerin beklentilerine uygun çözümler üreterek 4 yılda 400 yeni ürünü tüketicileriyle buluşturduklarını ve gün geçtikçe bu sayıyı arttıracaklarını belirtti.

Yeni ürün geliştirmede önceki yıllara göre asgari %150 artmış durumda


Yeni ürün geliştirmede önceki yıllara göre asgari %150 artış yakaladıklarını belirten Erol Hacıoğlu; “Böylesi zorlu ve hızlı değişimin egemen olduğu bir ortamda, rekabet üstünlüğü elde edebilmek ve bunun da ötesinde ayakta kalabilmenin ön koşulu, çevre şartları doğrultusunda sürekli değişim ve yenilenme ekseninde konumlanmaktır. Graniser olarak biz rakiplerimize karşı rekabet avantajı kazanabilmemizin baş koşulu olarak; müşteriler nezdinde değeri olan, rakiplerden farklı, yeni ürünler, süreçler, pazarlama teknikleri ve belki de en önemli ve tüm bu yeniliklerin belirleyeni olarak inovasyonlara çok önem veriyoruz.” dedi.