Genel

Gratis ilk mağazasını Metrocity'de açtı

Sedeks Holding bünyesinde kurulan ve 5 yılda 500 mağaza hedefiyle yola çıkan kişisel bakım ve günlük ihtiyaçlar mağazalar zinciri Gratis, ilk mağazasını İstanbul'da Metrocity Alışveriş Merkezi'nde açtı

Demir Sabancı kuruculuğunda faaliyete geçen Gratis, `Şımart Kendini' sloganı ile tüketiciye 4 bini aşkın ürün sunacak. Çalışanlarıyla birlikte ilk mağazayı açan Demir Sabancı, ikinci mağazanın çok kısa zamanda Bağdat Caddesi'nde hizmet vereceğini açıklarken, "Gratis'in Türk tüketicisine hem fiziken hem de kültürel olarak yakın olacak. Bu mağaza zincirinin fiyat, kalite ve hizmet açısından çok iddialı olacak" dedi. Öncelikle Marmara Bölgesi'nde büyüyeceklerini belirten Genel Müdür Mustafa Altındağ da, 2009 yılı sonuna kadar 20 mağaza ile tüketicilere hizmet vermeyi planladıklarını dile getirdi.
Hürriyet

Konuyla ilgili basında yer alan diğer haberler

Demir Sabancı ilk Gratis'i açtı

Kişisel Bakım ve Günlük İhtiyaçlar Mağazalar Zinciri Gratis, ilk mağazasını Metrocity'de açtı

Sedes Holding bünyesinde sektöre giriş yapan Gratis zincirini Demir Sabancı kuruyor. `Şımart kendini' sloganıyla hizmet verecek Gratis'te bakım, kozmetik, ıtriyat ve atıştırmalık gruplarında 4 bini aşkın çeşit ürün olacak.
Mağaza açılışını çalışanlarıyla birlikte gerçekleştiren Demir Sabancı, gücünü ekibinden aldığını belirterek ikinci mağazayı çok kısa zamanda Bağdat Caddesi'nde açacaklarını söyledi. Demir Sabancı, Gratis'in Türk tüketicisine hem fiziken hem de kültürel olarak yakın olacağına dikkat çekerken bu mağaza zincirinin fiyat, kalite ve hizmet açısından çok iddialı olacağını da vurguladı.
Türkiye genelindeki Gratis Kişisel Bakım ve Günlük İhtiyaçlar Mağazalar Zinciri'nin öncelikle Marmara Bölgesi'nde büyüyeceğine değinen Genel Müdür Mustafa Altındağ, kısa zamanda İstanbul genelinde birçok Gratis mağazasının hizmet vermesi için çalışmalara devam ettiklerini belirtti.
Altındağ, 2009 yılı sonuna kadar 20 mağazayla hizmet vermeyi planladıklarını söyledi. Gratis raflarının önemli bir bölümünde kadın bakım ürünlerinin yer alacağını kaydeden Altındağ. dünyada olduğu gibi Türkiye'de de artan erkek bakım ürünleri pazarına farklı seçenekler sunacaklarını ifade etti.
Milliyet