İnşaat Malzemeleri

Grohe büyümesine seramik ürün grubu ile devam edecek!

Grohe Doğu Akdeniz, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi Başkanı Shaya, "Yeni dönemde büyümemizi seramik ürün grubu ile güçlendireceğiz" dedi. Grohe'nin faaliyetleri ve hedefleri toplantıyla duyuruldu.

Grohe Doğu Akdeniz, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi Başkanı Simon G. Shaya, "Yeni dönemde büyümemizi seramik ürün grubu ile güçlendireceğiz" dedi.


Sıhhi tesisat üreticisi Grohe'nin faaliyetleri ve hedefleri, Grohe Doğu Akdeniz, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi Başkanı Simon G. Shaya ve Grohe Doğu Akdeniz Ülkeleri Başkan Yardımcısı Serhat Sabaz ev sahipliğinde "Grohe Live! Center"da düzenlenen toplantıyla duyuruldu.


Toplantıda konuşan Shaya, Grohe'nin bu yıl büyüme ve genişlemesini daha da ileriye taşımayı hedeflediğine işaret ederek, büyüme ve genişleme açısından 2015 yılını "Grohe için olağanüstü bir yıl" olarak nitelendirdi.


Geçen yılın kendileri için mükemmel bir yıl olduğuna işaret eden Shaya, "Grohe'nin satışları, 2014 mali yılında kaydettiği sonuçlar ve banyonun her alanını kapsayan geniş ürün yelpazesi sayesinde yıl sonu itibarıyla 1,2 milyar avroya ulaştı. Grohe, Ortadoğu ve Türkiye'deki büyümesine de devam ediyor" açıklamasında bulundu.


Shaya Grohe'nin Ortadoğu'da, "Grohe Professional" kategorisinde 50 milyon avroluk satış rakamını yakaladığını belirterek, şunları kaydetti:


"Lixil Group'un bir parçası haline gelen Grohe, bugün Lixil Ev Teknolojisi, Lixil İnşaat Teknolojisi ve Lixil Mutfak Teknolojisi ile birlikte, Lixil'in 4 yeni ana iş birimi arasında en küresel olan Lixil Su Teknolojisi bünyesinde faaliyet gösteriyor. Türk tüketicisi kalitemize ve teknolojimize güveniyor, Türkiye'deki satışlarımızı artırmamız bunun en güzel kanıtı. Yeni dönemde büyümemizi seramik ürün grubu ile güçlendireceğiz.


Seramik gurubuna girmemizle birlikte artık tek bir kaynaktan eksiksiz banyo çözümleri sunacağız. Dünyadaki en yeni Grohe Live!Center olma özelliğine sahip 'Grohe Live!Center İstanbul' ise sadece Grohe'nin Türkiye'deki faaliyetlerine değil bölge ülkelerindeki operasyonlarına da katkı sağlayacak"


 


-" 2011-2014 döneminde Türkiye'deki satışlarımız yüzde 72 arttı”


 


Grohe Doğu Akdeniz Ülkeleri Başkan Yardımcısı Serhat Sabaz da, Türkiye'de 1994 yılında  faaliyetlerine başlayan GROHE'nin, son dönemde Türkiye'de çok başarılı bir performans sergilediğine dikkati çekerek, "2011-2014 döneminde Türkiye'deki satışlarımız yüzde 72 arttı" dedi.


2015 yılı için hedefledikleri yüzde 23'lük satış artışını şimdiden yakaladıklarını dile getiren Sabaz, "2014 yılında Grohe Türkiye, TL bazında yüzde 32 oranında büyüdü ve son 3 yılda yaklaşık yüzde 123 büyüme elde etti. Bu sonuçlarla 2014 yılında sektörde en çok büyüyen markalardan biri olduk. 2015 yılında da aynı hızla büyümeye devam edeceğiz" değerlendirmesinde bulundu.


Toplantı kapsamında basın mensuplarına "Grohe Live!Center"ı gezdiren ve ürünlerle ilgili bilgi veren Sabaz, şunları anlattı:


"İçerisinde bulunduğumuz Live!Center İstanbul'u geçtiğimiz aylarda müşterilerimizin ve iş ortaklarımızın hizmetine sunmuş olmanın mutluluğu içerisindeyiz. 2 bin metrekare genişliğindeki tesisimiz, çok sayıdaki Grohe ürününün kurulu olduğu ve uygulamalı olarak sergilendiği 350 metrekarelik sergi alanına sahip.


Burada bayilerimiz, iş ortağımız konumundaki mimarlar, müteahhitler, uygulamacılar, tesisatçılar ve son tüketiciler uygulamalı olarak sergilenen Grohe ürünlerini ve teknolojilerini ilk elden deneme fırsatı buluyorlar. New York, Milano, Prag, Barselona, Singapur, Mumbai ve Vietnam gibi lokasyonlardan sonra Grohe Live!Center için İstanbul'un tercih edilmesi bizi çok gururlandırıyor."


Sabaz'ın verdiği bilgiye göre, dünyadaki en yeni Grohe Live!Center olma özelliğine sahip "Grohe Live!Center İstanbul", aynı zamanda bir müze niteliği de taşıyor.


 


-"Teknoloji Ustaları-MOT"


 


Toplantıda paylaşılan bilgilere göre, Grohe Group aynı zamanda şirketin teknolojideki köklü liderliğine vurgu yapan yeni "Teknoloji Ustaları-MOT" marka kimliğini geçtiğimiz aylarda Messe Frankfurt'taki ISH fuarında duyurdu.


"Teknoloji Ustaları" kampanyası teknolojilerin arkasındaki insanlara ve somut ürün faydalarına odaklanırken markanın köklü teknolojik yeniliklere imza atma geleneğine de vurgu yapıyor. Şirket, bu konsept kapsamında yeni küresel reklam kampanyası ile dikkatini yeniden teknolojik kökenlerine yöneltiyor.


Grohe, 2014 yılında Türkiye, Ortadoğu ve dünyada sürekli bir büyüme kaydederek, geçen yıl tamamlanan Lixil birleşmesinden aldığı güç ile 2015 yılında büyüme ve genişlemesini daha da ileriye taşımayı hedefliyor.


Grohe'nin ürün yelpazesi, Lixil birleşmesi ve Dawn Ltd'nin yüzde 51'ini satın alarak, "Grohe Dawn Water Technology"yi hayata geçirmesinin ardından yeni ürün kategorilerine girmesi ile daha da genişledi.


Grohe Doğu Akdeniz, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi Başkanı Simon G. Shaya'nın, Nisan 2015'te, Grohe Dawn Water Technology Yönetim Kurulu Başkanlığı görevine getirilmesi ise Grohe'nin hızla değişen küresel pazarda daha güçlü ve kilit bir oyuncu haline gelmesini sağlayacak.



AA