Grohe, son 3 yılda Türkiye'de yüzde 123 büyüdü!
Sıhhi tesisat üreticisi Grohe, Türkiye'de son 3 yılda yaklaşık yüzde 123 büyüme elde etti. Grohe Türkiye, 2014 yılında ise TL bazında yüzde 32 büyüdü.
2015 yılı için hedefledikleri yüzde 23'lük satış artışını şimdiden yakaladıklarını dile getiren Grohe Doğu Akdeniz Ülkeleri Başkan Yardımcısı Serhat Sabaz, Türkiye'de 1994 yılında faaliyete başlayan Grohe'nin, son dönemde Türkiye'de çok başarılı bir performans sergilediğine dikkat çekti. Grohe'nin Türkiye'de birçok konut ve turizm yatırımı projelerinde yer aldığını kaydeden Sabaz, son kullanıcıdan ziyade öncelikli olarak bu tip projelerde yer almak istediklerini, amaçlarının Türkiye'de hızlı büyümek olduğunu kaydetti.
Grohe Doğu Akdeniz, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi Başkanı Simon G. Shaya, bu yıl İstanbul'da açüan Grohe Liveî Center'ın dünyadaki en yeni showroomları olduğunu vurguladı. 2 bin metrekare genişliğindeki shrowroomda çok sayıda Grohe ürünü kurulu ve ürünler uygulamalı olarak sergileniyor.
Dünya