Konut

Grundfos 155 bayi ve servisini eğitim semineriyle 2012’ye hazırladı!

Grundfos 2012’ye hazır!

Pompa sektörünün dünyaca ünlü, öncü kuruluşlarından Grundfos, Türkiye’nin dört bir yanındaki bayilerini 15-18 Aralık tarihleri arasında Crowne Plaza Asia’da bir araya getirdi. “Hızlı Gelişim, Sürdürülebilir Liderlik” başlığı altında düzenlenen Grundfos bayi ve servis toplantısı 155 kişinin katılımıyla gerçekleşti. İnsan odaklılık, sürdürülebilirlik, ortaklık, dürüstlük, bağımsızlık ve azim gibi ortak Grundfos değerleri etrafında buluşulan toplantıda 2011 yılı değerlendirildi ve 2012 beklentileri paylaşıldı.

Pompa sektörünün öncü kuruluşlarından Grundfos, geride kalan 2011 yılını değerlendirmek ve 2012’de ortak değerler çerçevesinde ilerleyebilmek adına “Hızlı Gelişim, Sürdürülebilir Liderlik” toplantısı düzenleyerek, bayilerini bir araya getirdi. “Hızlı Gelişim ve Sürdürülebilir Liderlik” konularının işlendiği toplantı Grundfos Türkiye Genel Müdürü Mike W. Otten Başlangıç Çizgisi başlıklı konuşmasıyla açıldı. Otten konuşmasında Grundfos’un yaşanan yönetim değişikliğinin ardından pazardaki liderliğini sürdürmek için oldukça hareketli bir yıl geçirdiğini vurguladı ve Grundfos’un 2011 yılında sergilediği hızlı büyümeyi değerlendirdi. Otten “Hızlı gelişim için tanınan uzmanlarla binalardaki liderliğimizi korumamız, tam anlamıyla evrensel bir ekiple su hizmeti konusunda yarışı hızlandırmamız ve canlanmış bir takımla sektördeki varlığımızı göstermemiz gerekiyor” dedi.

Grundfos’un 2012-2016 yol haritası!
Grundfos Türkiye Satış Müdürü Ali Rıza Dağlıoğlu ve Grundfos Türkiye İş Geliştirme Müdürü Hasan Avcı konuşmacı olarak katıldığı 2011 Maç Kritiği ve 2012 Stratejisi oturumda Grundfos’un bugünkü başarısının altında yatan insan odaklılık, sürdürülebilirlik, dürüstlük, bağımsızlık ve azim gibi ortak Grundfos değerleri üzerinde duruldu. Ayrıca 2012’de de başarıya ulaşmak için iyi bir satış sürecinin nasıl olması gerektiği konuşuldu. Toplantıda Grundfos’un 2012-2016 stratejisine de değinildi: Değer katarak müşteriye odaklanma; iş geliştirme, koruma, hızlandırma ve gösterme; amacı destekleyen yetenekli bir ekip; karlı büyüme ve mükemmel bir platform gibi ilke ve hedeflerin üzerine bina edilen strateji Grundfos’un farklılaştırıcı özelliklerinden biri olarak ön plana çıkıyor.

Grundfos, enerji verimliliği sağlayan ürünleriyle de yeni yıla hazır!
Grundfos Dış Satış Mühendisi Çağlar Şakaklı ve Grundfos Satış Mühendisi Selin Ertuğrul da toplantıda enerji verimliliği sağlayan Grundfos’un A-sınıfı pompalarından bahsetti. Grundfos, enerji verimliliği sağlayan Alpha2 ve Magna sirkülasyon pompalarıyla 1 Ocak 2013’te yürürlüğe girecek olan ve sirkülasyon pompalarına ekodizayn gereksinimleri getiren Avrupa Birliği’nin EUP yönetmeliğini şimdiden yerine getiriyor. Grundfos, Avrupa Birliği’nin enerji tasarrufu sağlama ve çevreyi koruma amacıyla hazırlanan ve 2005 yılında yayınlanan EUP yönetmeliğine uygun olarak Blueflux etiketli pompaları sunuyor. Grundfos’un Blueflux etiketli pompaları, piyasadaki en yüksek verimli motor ile sürülen pompa olma özelliği taşıyor. Bunların yanı sıra toplantıda verimliliği artırmada etkili yeni Sololift2 kompakt pompa istasyonları, yeni paslanmaz çelik NK gibi yeni çözümler de bayilere tanıtıldı.

Her yıl daha da güçlenen bir marka: Grundfos!
Toplantıda Grundfos Pazarlama Sorumlusu Güzide Özcan Baçimer ve Grundfos Müşteri Hizmetleri Müdürü Derya Çuha katılımcılarla Grundfos’un 2011’deki pazarlama faaliyetlerininin yanı sıra 2012 pazarlama planlarını da paylaştı. 2011’de 8 yurt dışı fabrika gezisi gerçekleştiren Grundfos, Değer Günü ve Marka Günü düzenleyerek de çalışanlardaki marka gücünü pekiştirdi. Farklı bölgelere giderek 247 müşterisine eğitim veren Grundfos, Grundfos Akademi ile de 355 kişiye sektörel bilgi sundu. Grundfos’un 2012’de EUP Kampanyası ve Atıksu Farkındalık Kampanyası’na başlarken, Endüstri Farkındalık Kampanyası ve Blueflux Kampanyasına devam edecek. Yüksek verimliliğe sahip yeni bir ürünün de lansmanını gerçekleştirecek olan Grundfos, Enerji Verimliliği Forumu ve Fuarı, SODEX Fuarı gibi etkinliklere de katılacak.

 

Grundfos bayileriyle birlikte gelişiyor!
Yıl sonu değerlendirmesinin yapıldığı toplantı, aynı zamanda Grundfos ailesinin bir araya geldiği bir motivasyon toplantısı olma özelliğini taşıyordu. 155 kişinin katıldığı toplantıda “Finansal Disiplin”, “En Başarılı Yeni Bayi”, “Hızlı Büyüme”, “Grundfos Değerlerini Temsil”, “Üstün Satış Performansı”, “Pazarlama ve Tanıtım”, “Operasyonel Mükemmeliyet”, “Müşteri Memnuniyeti”, En İyi Finansal Performans” ödülleri sahiplerini buldu.

Grundfos ailesinin ekip ruhu Formula 1 yarışçılarına taş çıkardı!
“Hızlı Gelişim, Sürdürülebilir Liderlik” toplantısının konsepti Formula 1 yarışlarıydı ve toplantıya paralel yapılan Formula 1 simulasyonunda Grundfos ailesi ekip ruhunu ortaya koyarak tam bir takım çalışması sergiledi. Türkiye’nin farklı bölgelerinden gelen bayiler, toplantıdan arta kalan zamanlarında sohbet etme ve İstanbul’un tadını çıkarma fırsatı da buldu.

Konuyla ilgili olarak Grundfos Genel Müdürü Mike W. Otten şu açıklamayı yaptı: “İnsana odaklılık, hızlı gelişim ve sürdürülebilir liderlik ilkeleriyle faaliyet gösteren Grundfos olarak işbirliği içinde olduğumuz bayilerimizi çok önemsiyoruz. Bayilerimizin de desteği ile geçtiğimiz 2011 yılında yüzde 53 büyüme gerçekleştirerek sektörün ortalama iki katı büyümeye imza attık. 2012 yılında güçlü bir satış ekibi ile yeni alanlara odaklanarak Türkiye’deki pompa pazarından daha fazla pay alacağımıza inanıyoruz.”