Gül Güler yurtiçinde 13 satış noktası ile tüketiciye ulaşıyor!
Gül Güler markası ile ev tekstili imalatı yapan Goncagül Ev Tekstili'nin ürünleri yurtiçinde 13, yurtdışında ise üç satış noktası ile müşterilerine ulaşma imkanı yakalıyor.
Firma, önümüzdeki dönemde bu sayıyı artırmayı hedefliyor. Global bir marka olma hedefiyle yola çıktıklarını anlatan Goncagül Ev Tekstili sahibi Gül Güler, "Türkiye'nin çeşitli bölgelerinde bulunan mağazalarımızın yanında Ukrayna. Rusya ve İtalya'da da satış noktalarımız bulunuyor. Ayrıca İstanbul-Nişantaşı mağazasından 18 ülkeden müşteriye ulaşıyoruz. Karşımıza daha hızlı büyüme fırsatları çıkmasına karşın yavaş ama sağlam adımlarla ilerlemeyi tercih ediyoruz" dedi
Üretimin ilk gününden beri kalite, satış yeri, fiyat ve fason üretim yapmamak konusunda persipli davranaka, bu konularda taviz vermediklerinin altını çizen Gül Güler, “Yıllık büyüme hızımızı yüzde 10’un üstüne çıkarmadık. Yavaş fakat sağlam adımlarla bugünlere geldik. 20 yılda Türkiye’de 13, yurt dışında üç satış noktasına ulaştık. Mağazalarımızda Avrupa ülkelerinden ithal ettiğimiz aksesuarları da satışa sunuyoruz” diye konuştu. Her yıl yurt içi ve dışından döıt fuarı ziyaret ettiğini anlatan Güler, “Geçen yıllarda yurtdışı fuarlarından ikisine standımızla katıldık. Yoğun ilgi ile karşılaştık. Talebi karşılayabilmemiz için yıllık yüzde 200 büyümemiz gerekiyordu. Bu da bizim üretim programımıza uymadığı için kabul etmedik. Özel ve dikkatli üretim yapılması gereken bir ürün grubumuz olduğu için fason atölyelerle çalışmıyoruz. Çalışanlarımızı da bu kapsamda seçip, bir yıl boyunca deneyim kazandırıyoruz” değerlendirme-
sini yaptı.
“Tekne tekstili konusunda faaliyet gösteriyoruz”
Tekne tekstili konusunda faaliyet gösterdikleri bilgisini veren Gül Güler, şöyle devam etti: “Üç tarafı denizle çevrili olduğu halde Türkiye’nin denizci bir ülke olduğu söylenemez. Her yıl denize inen tekne sayısı arttığı gibi tekne tekstilinde de artış var. Ancak sadece tekneler için tekstil üretmek firmalar için mümkün olmuyor. Gül Güler ürünleri kullanan müşterilerimiz aynı kalite ve renk uyumunu teknelerinde de görmek istiyor. Her teknenin boyutları farklı olduğu için, siparişlere göre özel üretim yapıyoruz. Yatak çarşafından masa örtüsüne, bornozdan ayak havlusuna kadar denizde yaşamı simgeleyen bir çok canlı motif kullanıyoruz. Bunun yanı sıra tekne adının nakış olarak kullanılması talep ediliyor, bu şekilde de sık sık çalışıyoruz.”
37 çalışandan 35'i kadın
Goncagül Ev Tekstili sahibi Gül Güler, firmalarında 37 kişinin istihdam edildiğini belirterek, bunlardan 35’inin kadın olduğunu anlattı. Güler, işe başlayanlar tüm elemanlarına iki ay süren bir eğitim ver diklerini de söyledi. Aynı kalite vetitizlikte üretim yapılabilmesi içiı eğitimin kesinlikle gerekli olduğunu vurgulayan Güler, İzmir’de 2 bin metrekare alana sahip tesislerinde üretim yaptıklarını bildirdi. ‘Gül Güler’ markasının tasarım gücünü bebek ürünlerine de Gül Bebek markasıyla taşıdıklarını anlatan Güler, bu ürün grubunda da iddialı olduklarını sözlerine ekledi.
İzmir Dünya Dergisi