Genel

Gülaylar, altınlarını Starcity AVM'de satışa sunuyor!

İhraç fazlası altın ve pırlanta, çadırdan sonra outlet alışveriş merkezine de yüzde 70 indirimlerle girdi. Gülaylar, ˜Fırsat Günleri" adı altında 25 bin pırlanta, altın ve gümüş ürünü satışa sundu

İhraç fazlası altın ve pırlanta, çadırdan sonra outlet alışveriş merkezine de yüzde 70 indirimlerle girdi. Gülaylar, ˜Fırsat Günleri" adı altında 25 bin pırlanta, altın ve gümüş ürünü satışa sundu. Dün başlayan ve 3 gün sürecek etkinlikte 3.5 milyon liralık ciro hedefleniyor. Gülaylar İcra Kurulu Başkan Yardımcısı İlhan Gülay, 2011"e 8 yeni koleksiyonla girdiklerini söyledi.

KUYUMCULUK sektöründe ilkini Atasay"ın çadır Günleri ile başlattığı, seri sonu ve ihraç fazlası ürünlerin indirimli fiyatlarla satışa sunulma uygulamasını diğer firmalar da izlemeye başladı. Gülaylar, ˜Fırsat Günleri" adını verdiği uygulamasıyla yaklaşık 25 bin parça ürünü bir alışveriş merkezinde yüzde 70"e varan indirimlerle satışa sunuyor. Gülaylar İcra Kurulu Başkan Yardımcısı İlhan Gülay, pazar gününe kadar sürecek etkinlik boyunca 8 bin ziyaretçi beklediklerini belirterek, en az 3.5 milyon liralık satış yapmayı hedeflediklerini söyledi. Gülay, œYılbaşı yaklaşırken, hediye dönemi de açıldı. Biz de bu hediyelerin arasında altın ve pırlantanın da yer almasını istedik dedi.

11 bin 400 adet pırlanta

30 ülkeye ihracat yaptıklarını belirten İlhan Gülay, ihraç fazlası ve seri sonu ürünleri 3 gün boyunca satışa sunacaklarını belirterek, şunları söyledi: œOutlet olması nediyle Starcity Alışveriş Merkezi"ni tercih ettik. çünkü burada da outlet mantığına uygun satış yapıyoruz. Bize 1000 metrekarelik alan tahsis ettiler. Burada 9 bin 500 adet altın, 11 bin 400 adet pırlanta, 3 bin 600 adet gümüş ve 1700 adet çelik tasarım olmak üzere yaklaşık 25 bin ürünü burada satışa sunuyoruz. Pırlantalarda yüzde 70, altında perakende satış fiyatı üzerinden yüzde 40, çelik ve gümüş ürünlerde ise yüzde 70 indirim yapıyoruz.

Yeni yıla 8 koleksiyon

Yıl sonunda ellerinde kalan stokların satılmasının tüm sektörün sıkıntısı olduğunu anlatan İlhan Gülay, şöyle konuştu: œBurada yalnızca 2010"dan kalan ürünlerimiz var. Yüzde 70"ini satacağımızı düşünüyoruz. Bu satışlarla yeni yıla hazırlanıyoruz. çünkü 2011 için 8 ayrı koleksiyon hazırladık. Coloris, Energy, Fantasia,Romance, Rosella, Love Diamond, Viva ve Surprise koleksiyonlarında, değerli taşlardan, spor takılara, hasır örgüden, yarı değerli taşların içinde bulunduğu yeni koleksiyonlarımız mağazalara girmeye başladı. Ayrıca Sevgililer Günü için de bir kampanyamız olacak. Bunun üzerinde çalışıyoruz.

2011 yılında bayileşme sürecine gireceklerini dile getiren İlhan Gülay, œşžu anda 45 adet bize ait mağaza, 3 bin adet de satış noktamız bulunuyor. Mağazalarda yüzde 25 artış hedefimiz bulunuyor. Bu yılı 95 milyon dolar ciro ile kapatıyoruz. 2011"de de yüzde 15 ciro büyümesi bekliyoruz diye konuştu.

Hediye yüzde 30 satış getirdi

GÜLAYLAR"IN 31 Aralık"a kadar devam edecek olan her alışverişe pırlanta kelebek hediye kampanyasının mağazalara yüzde 30 ek satış getirdiğini aktaran İlhan Gülay, œBu ürünlerde 17 bin 500 adet hazırlatmıştık. 6 bin tanesi satıldı. Her satış noktasında bu ürün hediye ediliyor. Stokları artırma düşüncemiz var diye konuştu.

Kadınlar takıyı kasada bekletmiyor artık kullanım öne çıkıyor

SON dönemde günlük kullanıma yönelik takıların rağbet görmeye başladığını kaydeden İlhan Gülay, œArtık kadınlar takıyı alayam, kasada yatırım olarak beklesin mantığında değil. Günlük kıyafetlerinde kullanabilecekleri takıları tercih ediyorlar. Bu tür takılara ağırlık verdiler ve pırlanta trendi artıyor dedi.

45 satış görevlisi çalışıyor

Gülaylar"ın fırsat günlerinde 45 personel, 8 kasada görev yapıyor.
10 elemanı ve 10 kamera ile güvenlik sağlanıyor.
Alışveriş merkezinin açılmasıyla ilk 1.5 saatte 370 kişi ziyaret etti.
Alışverişe gelenlere, 15 dakika süre veriliyor. İçeri 25 kişilik gruplar alınıyor.
Süre bittiğinde noel baba zil çalarak, dışarı çıkarıyor.
Hürriyet/Meltem KARA