2014 alışveriş rakamları Haberi
Uzun mesafeleri trafik eşliğinde kat ederek işe gidip eve dönenler, yolda alışveriş yaparak zaman geçirdi.
Cep telefonu ve tabletler üzerinden mobil internetin hayatımıza girmesiyle toplu taşıma araçları ve servisler de birer alışveriş noktasına dönüştü. Özellikle İstanbul gibi büyük kentlerde trafik eşliğinde uzun mesafeler kat ederek ulaşımını sağlayan kitle, yoldayken alışverişle zaman geçirmeye başladı. 2014 yılında Türkiye’de işe gidiş ve dönüş saatlerinde 3G internet bağlantısı üzerinden 95 milyon liralık mobil alışveriş yapıldığı hesaplandı.
3 KAT FAZLA BÜYÜDÜ
E-ticaret konusunda H&M’den Hotiç’e, Linens’ten Migros’a kadar pek çok büyük markaya servis sağlayan ve operasyonel destek veren Inveon’un CEO’su Yomi Kastro, Türkiye’de mobil alışverişin internetten alışverişe göre 3 kat fazla büyüdüğünü belirtti. Türkiye Bilişim Sanayicileri Derneği’nin verilerine göre, ülkede e-ticaretin toplam cirosunun 14 milyar TL olduğunu...