01 / 05 / 2025

2015 Şubat AVM Ciro Endeksi

2015 Şubat AVM Ciro Endeksi

Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği ile Akademetre Research tarafından ortaklaşa oluşturulan AVM Endeksi ’nin Şubat ayı sonuçları açıklandı.

AVM Ciro Endeksi Şubat'ta yüzde 14,8 arttı!

Her ay düzenli olarak yayınlanan verilere göre AVM Ciro Endeksi Şubat 2016 döneminde 2015 Şubat ayı ile karşılaştırıldığında yüzde 14,8’lik bir artışla 178 puana ulaştı.

Eskişehir'de konut satışları yüzde 5 azaldı!

TÜİK verilerine göre; Eskişehir'de geçen ayki konut satışları, bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 5 oranında azaldı. Eskişehir genelinde konut satışları 2016 Şubat ayında, 2015 Şubat ayına göre yüzde 5 oranında azalarak bin 585 adet oldu.

Smart City'de tapular tamam!

Şua İnşaat ve Siyapı’nın işbirliğiyle; yaklaşık 5 dönüm arsa üzerine yapımına 2015 Şubat ayında başlanan Smart City Residence projesinin tapuları çıktı.

REIDIN Türkiye Konut Piyasası Genel Bakış Şubat Raporu yayınlandı!

REIDIN, gayrimenkul sektörleri ile ilgili derinlikli ve güncel veri, analiz ve araştırma bilgilerine 2015 Şubat ayı raporunu ekledi. İşte Reidin, Türkiye konut piyasası Şubat ayı genel bakış raporu...

İşyeri kira artış oranı Şubat 2016!

2015 Şubat tarihinde işyeri kiralayan kiracılar ilk zamlarını, Şubat 2016'da alacaklar. Yapılan bu zam 2017 Şubat'a kadar uygulanacak. Peki, işyeri kira artış oranı Şubat 2016 nedir?

AVM Ciro Endeksi Aralık'ta yüzde 16,1 arttı!

Aralık 2015’te AVM Ciro Endeksi yüzde 16,1 arttı… 2015 yılı endeks artışı yüzde 13,8… AVM endeksi 2015 sonuçları değerlendirildiğinde ise endeksin 2014 yılına oranla yüzde 13,8’lik bir artışla 182 puana ulaştığı görülmüştür.

Historia AVM Kurban Bayramı 2015'te açık mı?

Historia AVM hergün sabah 10:00 ile akşam 22:00 arasında hizmet veriyor. Peki, Historia AVM Kurban Bayramı 2015'te açık mı? Historia AVM bayramda kaça kadar açık? Historia AVM bayramda kaçta açılacak?

City's Nişantaşı AVM Kurban Bayramı 2015'te açık mı?

City's Nişantaşı hergün sabah 10:00 ile akşam 22:00 arasında hizmet veriyor. Peki, City's Nişantaşı AVM Kurban Bayramı 2015'te açık mı? City's Nişantaşı bayramda kaça kadar açık? City's Nişantaşı AVM Kurban Bayramı 2015'te kaçta açılacak?

Cevahir AVM Kurban Bayramı 2015'te açık mı?

İstanbul Şişli-Mecidiyeköy arasındaki bir alışveriş merkezi olan İstanbul Cevahir Alışveriş Merkezi hafta içi her gün 10:00 ile 22:00 arasında açık oluyor. Peki, Cevahir AVM Kurban Bayramı 2015'te açık mı?

Gordion AVM Kurban Bayramı 2015'te açık mı?

Gordion AVM hafta içi hergün saat 10:00 ile saat 22:00 saatleri arasında hizmet veriyor. Peki, Gordion AVM Kurban Bayramı 2015'te açık mı? Gordion AVM bayramda kaçta açılacak?

CEPA AVM Kurban Bayramı 2015'te açık mı?

CEPA AVM hafta içi hergün saat 10:00 ile saat 22:00 saatleri arasında hizmet veriyor. Peki, CEPA AVM Kurban Bayramı 2015'te açık mı? CEPA AVM bayramda kaçta açılacak?

FTZ AVM Kurban Bayramı 2015'te açık mı?

FTZ AVM hafta içi hergün saat 10:00 ile saat 22:00 saatleri arasında hizmet veriyor. Peki, FTZ AVM Kurban Bayramı 2015'te açık mı? FTZ AVM bayramda kaçta açılacak?

Espark AVM Kurban Bayramı 2015'te açık mı?

Espark hergün sabah 10:00 ile akşam 22:00 arasında hizmet veriyor. Peki, Espark AVM Kurban Bayramı 2015'te açık mı? Espark AVM bayramda kaça kadar açık? Espark AVM bayramda kaçta açılacak?

2015 Şubat AVM Ciro Endeksi Haberi

2015 Şubat AVM Ciro Endeksi

Her ay düzenli olarak yayınlanan verilere göre ciro endeksi Şubat 2015 döneminde bir önceki yılın aynı ayı ile karşılaştırıldığında yüzde 12,3'lük bir artışla 155 puana ulaştı.

AVM’lerdeki kiralanabilir alan (m2) başına düşen cirolar Şubat 2015’te bir önceki yılın aynı ayı ile karşılaştırıldığında 17 puanlık bir artış gösterdi ve verimlilik m2 başına 593 TL oldu. Verimlilik, İstanbul’da 686 TL, Anadolu’da ise 530 TL olarak gerçekleşti.

Şubat ayında en yüksek ciro artışı diğer ve teknoloji kategorilerinde gerçekleşti...


Geçtiğimiz yılın Şubat ayı ile karşılaştırıldığında AVM Endeksi tüm kategorilerde artış gösterdi. Endeksin en yüksek artışı gösterdiği kategori ise yüzde 26'lık artışla teknoloji kategorisi oldu. Şubat 2015 dönemini geçtiğimiz yılın aynı ayı ile karşılaştırdığımızda  AVM’lerdeki diğer alanların ciroları yüzde 22, genel alan ciroları yüzde 12, giyim kategorisi...