2017 inşaat yatırımları Haberi
İletişim sektörünün önde gelen kuruluşlarından biri olan ve medya ajanslarından gelen verilerle her altı ayda bir sektör raporu hazırlayarak kamuoyuna duyuran Reklamcılar Derneği, bu yılın ilk yarısına ilişkin verileri paylaştı. Rapora göre, 2017'nin ilk altı ayında Türkiye'de toplam reklam yatırımları geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 4,9 oranında arttı ve 3,84 milyar TL'ye ulaştı.
Rakamlara bakıldığında televizyon mecrasının birinciliğini koruduğunu ve reklam yatırımlarından en büyük payı almaya devam ettiğini görüyoruz. Onu dijital ve radyo izliyor. Gazete, dergi, sinema ve açık hava reklam yatırımlarında ise bir düşüş trendi göze çarpıyor.
Tabii bu rakamlara bakarken, sonbahar kampanyaları, okula dönüş gibi faktörleri göz önüne almak gerekiyor. Bu açıdan çok daha net bir görüş için tüm yılı kapsayan rakamları baz almak daha doğru olabilir. Zaten...