23 / 12 / 2024

3. köprü mesai saati

3. köprü mesai saati

3. köprüyü içine alan Kuzey Marmara Otoyolu’nun yapımı hızla devam ediyor. Otoyol inşaatında mesai akşam saatlerinde bitiyor ancak köprünün yapımı 24 saat kesintisiz olarak sürüyor.

Çekmeköy'de 3. Köprü yolu için kamulaştırma yapılacak parseller!

İstanbul 3. Köprü yolu Kuzey Marmara Otoyolu için Çekmeköy ilçesinde nereler kamulaştırılacak? Çekmeköy'de otoyol kamulaştırması yapılacak ada ve parseller hangileri? Çekmeköy'de kamulaştırma uygulanacak mahalleler hangileri?

3. Köprü otoyolu için Beykoz'da kamulaştırılacak parseller!

İstanbul 3. Köprü projesi Yavuz Sultan Selim Köprüsü dahil Kuzey Marmara Otoyolu için Beykoz'da hangi parseller kamulaştırılacak? Beykoz'da kamulaştırma uygulanacak parseller hangileri? Beykoz kamulaştırma alanları hangileri?

3. köprü için 8 ilçede acele kamulaştırma!

İstanbul’a yapılacak 3. köprü ve bağlantı yolları için 8 ilçedeki bazı alanlar için acele kamulaştırma kararı alındı. Konuyla ilgili Bakanlar Kurulu kararları Resmi Gazete’de yayımlandı.

Türkiye'nin en büyük 3. köprüsü tamamlandı!

Türkiye'de yapımı tamamlanan en büyük 3. köprü çalışmalara yaklaşık 33 aylık bir zaman aldı. Yapılan 3. köprü Türkiye'nin en büyük köprüsü olma unvanını da elinde bulunduruyor.

3. köprü otoyoluna Kocaeli'den 8 bağlantı olacak!

AK Parti Kocaeli Milletvekili İlyas Şeker, Körfez Ticaret Odası’na yaptığı ziyarette, İzmit ’in kuzeyinden geçecek olan 3. köprü yoluna Kocaeli'den 8 bağlantı yolu olacağını söyledi

ATİK üyeleri 3. Köprü çalışmalarını inceledi!

Atılımcı İş Adamları Derneği, yapımına yaklaşık iki yıl önce başlanan 3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu'nun çalışmalarını yerinde inceledi. Dernek Başkanı Ulaş Erenkaya, Türk mühendislerle gurur duyduğunu söyledi.

3. Köprü'ye ilk tabliye yerleştirildi!

3. Köprü'de tarihi gün. Ulaştırma Bakanı Lütfi Elvan açıklama yaptı. 3. Köprü'nün inşaatında kule yüksekliği 305 metreye yükseldi, ilk tabliye Ulaştırma Bakanı Lütfi Elvan'ın da katılımıyla yerleştirildi.

3. Köprü'de kulelerin yüksekliği 305 metreye ulaştı!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan’ın “Bu hafta köprünün ilk tabliyesini atacağız. Silueti de yavaş yavaş görülmeye başlanacak” açıklamasının ardından gözlerin çevrildiği 3. köprü inşaatında kulelerin yüksekliği 305 metreye ulaştı

3. köprünün betorname işlemi tamamlandı!

Yapımı hızla devam eden 3. köprüde kulelerin betonarme işlemi biterken, köprüye atılacak tabliyeler için inşaata yüzen vinç getirildi. Haydarpaşa Limanı’nda bekletilen tabliyeler ise ilk kez görüntülendi.

Yücel Çelikbilek'ten 3. Köprü'ye ziyaret!

Beykoz Belediye Başkanı Yücel Çelikbilek, Yavuz Sultan Selim Köprüsü inşaatını ziyaret ederek yetkililerden bilgi aldı. Çelikbilek, 3. Köprü'nün üzerinden raylı sistem geçen tek katlı asma köprü olarak dünyada ilk olduğunu vurguladı.

3. köprü ve 3. havalimanı arsa fiyatlarını artırdı!

İstanbul İnşaatçılar Derneği (İNDER) Yönetim Kurulu Başkanı Nazmi Durbakayım, ulaşım alanındaki mega projelerin konut sektörüne getirdiği hareketliliğe işaret etti. Durbakayım, 3. köprü ve 3. havalimanı arsa fiyatlarını artırdığını söyledi...

3.havalimanı ve 3.köprüde kesilen ağaçlar için 5 fidan dikilecek!

'Çılgın Projeler' için ağaç kesimi polemiği Meclis'e taşındı. 3. Köprü, 3. Havalimanı ve bağlantı yolları için ne kadarlık orman alanın yok edildiğini soran CHP'li Umut Oran'a cevap, Orman ve Su İşleri Bakam Veysel Eroğlu'ndan geldi..

3. köprü inşaatından son durum fotoğrafları!

IC İçtaş – Astaldi JV tarafından çalışmaları yürütülen 3. köprü projesinin 2014 yılı bitiminde son hali görüntülendi. İşte 29 Ekim 2015 tarihinde açılacak olan 3. köprü projesinin son fotoğrafları...

3. köprü mesai saati Haberi

3. köprü mesai saati

Köprü inşaatı bölgenin hayatını değiştirmiş durumda. Kuzey Ormanlarını ikiye bölen inşaat, teknik fakülte öğrencilerinin ve köylülerin uğrak mekânı. Öğrenciler inşaatta okul gezisi yaparken Rumeli Feneri köyü sakinleri her gün köprüyü görebilecekleri yere kadar yürüyor. Köprünün açılmasını ve köylerinin değer kazanmasını bekliyorlar.


İstanbul Boğazı’nın Karadeniz’e bağlandığı yerde, 210 metre yüksekliğe ulaşan taşıyıcı kuleler yükselmeye devam ediyor. Gece boyu kulelerden gelen tok seslere ormandan kuş sesleri karışıyor. Sabahın ilk ışıklarıyla devasa inşaat gün yüzüne çıkıyor. Köprü ayaklarının en uç noktalarına kurulan her bir şantiyede yerden metrelerce yüksekte 40 işçi çalışıyor. Günde 8-9 saat çalışan işçiler, sadece yemek vakitlerinde aşağıya iniyor. 320 metre yüksekliğe çıkacak köprünün ayakları 4 ay sonra tamamlanacak. Köprüyü taşıyacak halatların yerleştirileceği ankraj kutuları konulmaya başladı. Eğik askı halatlarının kulelere...