23 / 12 / 2024

3.köprü çevre yolları

3.köprü çevre yolları

3. Köprü'ye karşı TEMA'nın açtığı davada bilirkişi raporu çıktı. Rapora göre köprü, çevreye abartıldığı kadar zarar vermeyecek, yapılmadığı takdirde sıkışan trafik nedeniyle meskun mahalleler daha büyük sorunlar oluşturacak...

3. Köprü inşaatının çevreye etkileri meclis gündeminde!

CHP İstanbul Milletvekili Mustafa Sezgin Tanrıkulu, 3. Köprü'nün çevreye etkilerine ilişkin soru önergesi hazırladı. Tanrıkulu sorularının Çevre Ve Şehircilik Bakanı Kayseri Mehmet Özhaseki tarafından yanıtlandırılmasını istedi..

3. köprü ve 3. havalimanı çevreye duyarlılığıyla ön planda!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Arslan, 3. köprü ve havalimanının çevre duyarlılığıyla ön plana çıktığını belirterek, her iki proje için dikilecek ağaç sayısının 9 milyonu bulacağını bildirdi.

3. Köprü bağlantı yollarında son durum!

3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu projesi kapsamında inşa edilen 116 kilometrelik otoyol ve otoyola erişimi sağlayan bağlantı yollarının büyük bir bölümü tamamlandı. Otoyolda Akıllı Ulaşım Sistemi için çalışma başlatıldı.

3. Köprü güzergahındaki arsaların değeri son 6 yılda yüzde 20 arttı!

3. Köprü ve bağlantı yollarının güzergahı üzerinde arsa satın alanlar şimdiden ihya oldu. Bölgedeki köylerde arsaların değeri son altı yılda 20 kat arttı. Projenin tamamlanmasıyla fiyatların daha da yükselmesi bekleniyor...

Özcan Işıklar: 3. Köprü Silivri'nin tarım arazilerini tehdit ediyor!

CHP'li Silivri Belediye Başkanı Özcan Işıklar "3. köprü bağlantı yolları Silivri'nin tarım arazilerini tehdit ediyor" diyor. Akademisyenlerle bölgedeki tarımı geliştirmek için proje yürüten belediye bir yandan da arazi mafyasıyla mücadele ediyor.

Serhat Çeçen: 3. Köprüde işin yüzde 65'i bitti!

IC Enerji Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Serhat Çeçen, 3. Köprü'nün hem gece hem gündüz kendisini tamamen göstermeye başladığını belirterek, "Köprü ve yollar olarak işimizin yüzde 65'ini bitirmiş durumdayız" dedi.

3. köprü bağlantı yollarının imar planları meclisten geçti!

3. Köprü'yü ilgilendiren Kuzey Marmara Otoyolu’nun bağlantı yollarına ait 1/5 bin ölçekli imar planları, İBB Meclisi'nden geçti.

3.Köprü planı İBB Meclisi'nden geçti!

Sarıyer ve Beykoz bölgesinde yer alan 3. Köprü’nün bağlantı yolları ile ilgili imar planı değişikliği, İstanbul 8. İdare Mahkemesi’nin iptal kararının ardından İstanbul Büyükşehir Belediye Meclisi’nde kabul edildi.

3. köprü yollarının imar planı değişikliği İBB Meclisi'nde kabul edildi!

SARIYER ve Beykoz gerigörünüm ve etkilenme bölgesinde yer alan 3. Köprü'nün bağlantı yolları ile ilgili imar planı değişikliği, İstanbul 8. İdare Mahkemesi'nin iptal kararının ardından İstanbul Büyükşehir Belediye Meclisi'nde kabul edildi.

3. köprü imar planı değişikliği İBB Meclisi’nde kabul edildi!

3. Köprü’nün bağlantı yolları ile ilgili imar planı değişikliği, İstanbul 8. İdare Mahkemesi’nin iptal kararının ardından İstanbul Büyükşehir Belediye Meclisi’nde kabul edildi.

3. köprü bağlantı yolları imar planı değişikliği kabul edildi!

SARIYER ve Beykoz gerigörünüm ve etkilenme bölgesinde yer alan 3. Köprü’nün bağlantı yolları ile ilgili imar planı değişikliği, İstanbul 8. İdare Mahkemesi’nin iptal kararının ardından İstanbul Büyükşehir Belediye Meclisi’nde kabul edildi.

TMMOB'dan 3. köprü bilmecesine açıklama!

TMMOB Şehir Plancıları Odası ve Mimarlar Odası "bağlantı yollarını" değil, tam olarak 3. Köprü güzergahını içeren plan değişikliğinin iptaline ilişkin karar hakkında bilgi vermek için yarın saat 14:00`de toplantı düzenleyecek.

TMMOB ve Mimarlar Odası 3. köprü için yarın toplantı düzenleyecek!

TMMOB Şehir Plancıları Odası ve Mimarlar Odası "bağlantı yollarını" değil, tam olarak 3. Köprü güzergahını içeren plan değişikliğinin iptaline ilişkin karar hakkında bilgi vermek için yarın toplantı düzenleyecek.

3.köprü çevre yolları Haberi

3.köprü çevre yolları

3. Köprü'ye karşı TEMA'nın açtığı davada bilirkişi raporu çıktı. Bilirkişi raporunda “Köprü etrafında yerleşimler oluşmazsa çevreye abartıldığı kadar zarar vermeyecek. Köprü yapılmazsa, sıkışan trafik nedeniyle meskun mahallerde daha büyük çevre kirliliği yaşanacak” şeklinde ifadeler yazıyor. Bilirkişi raporunda ‘davalı’ konumdaki İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve Karayolları’nın raporlarını dayanak olarak göstermesi de şaşırttı.


Radikal Gazetesi'nden Serkan Ocak'ın haberine göre TEMA Vakfı, 3. Köprü projesi için hazırlanan 1/25 bin ölçekli İstanbul İli Kuzey Marmara Otoyolu Nâzım İmar Planı’nın iptali için 2011’de dava açtı. Dava için tayin edilen 7 kişilik bilirkişi heyeti Temmuz 2012’de keşif yaptı. Köprünün temeli 29 Mayıs’ta atıldı, bilirkişi raporu ise Temmuz 2013’te mahkemeye sunuldu. Raporda tartışılacak bazı bilgi ve yorumlar yer aldı.



''Etkilenecek alanlar çalı çayır''


Raporun başka bir bölümünde etkilenecek alanlar...