23 / 12 / 2024

3.köprü güzergahı çevre yolları

3.köprü güzergahı çevre yolları

3. Köprü'ye karşı TEMA'nın açtığı davada bilirkişi raporu çıktı. Rapora göre köprü, çevreye abartıldığı kadar zarar vermeyecek, yapılmadığı takdirde sıkışan trafik nedeniyle meskun mahalleler daha büyük sorunlar oluşturacak...

3. köprü, İstanbul Havalimanı ve Kanal İstanbul hızlı tren güzergahı!

Gebze-Çayırova’dan başlayan, Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve İstanbul Havalimanı üzerinden Kanal İstanbul’a uzanması planlanan hızlı tren güzergahının ayrıntıları belli oldu. İşte 3. köprü, İstanbul Havalimanı ve Kanal İstanbul hızlı tren güzergahı...

Konut fiyatlarına ‘3. Köprü’ dopingi!

Sahibinden. com'un emlak endeksi verilerine göre, köprü güzergahında bulunan bölgelerde konut fiyatlarında artış gözlemlendi.

3. Köprü inşaatının çevreye etkileri meclis gündeminde!

CHP İstanbul Milletvekili Mustafa Sezgin Tanrıkulu, 3. Köprü'nün çevreye etkilerine ilişkin soru önergesi hazırladı. Tanrıkulu sorularının Çevre Ve Şehircilik Bakanı Kayseri Mehmet Özhaseki tarafından yanıtlandırılmasını istedi..

3. Köprü güzergahındaki ağaç kesme çalışmaları meclis gündeminde!

CHP İstanbul Milletvekili Barış Yarkadaş, 3. Köprü güzergahındaki bir ağaç kesme çalışmasına ilişkin soru önergesi hazırladı. Yarkadaş sorularının Orman Ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu tarafından yanıtlandırılmasını talep etti.

İşte İstanbul'un 3 köprüsü arasındaki farklar!

Hürriyet Gazetesi muhabirleri geçtiğimiz günlerde açılan Yavuz Sultan Selim Köprüsü’nü dün deneyimledi. Muhabirler, Maltepe’den yola çıkıp Bağcılar’a giderek 3 köprü arasındaki mesafe farkını hesapladı.

3. köprü ile Türkiye, dünyanın en büyük 10 ekonomisinden biri olacak!

Yıllık sadece işgücü ve yakıttan 1.8 milyar dolar katkı sağlayacak olan Yavuz Sultan Selim Köprüsü hizmete girdi. Ticareti hızlandıracak 3. Köprü ile Türkiye, 2023 yılında dünyanın en büyük 10 ekonomisinden biri olma hedefine bir adım daha yaklaştı.

Çiğdem Toker : 3.köprünün geçiş ücreti önceden belliydi!

Cumhuriyet Gazetesi yazarlarından Çiğdem Toker bugünkü yazısında iki gün sonra açılacak olan 3.köprünün geçiş ücretlerini ele aldı. İşte Toker'in o yazısı...

3. köprü ve 3. havalimanı çevreye duyarlılığıyla ön planda!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Arslan, 3. köprü ve havalimanının çevre duyarlılığıyla ön plana çıktığını belirterek, her iki proje için dikilecek ağaç sayısının 9 milyonu bulacağını bildirdi.

Beykoz, 3. köprü ve Üsküdar-Beykoz metrosu ile ivme kazanacak!

Beykoz'da markalı konut piyasasının 2004 yılından bu yana aktif olduğunu belirten EVA Gayrimenkul Değerleme Uzmanı Esin Ağar ve Öyküm Öngiden, 3. köprü ve Üsküdar-Beykoz metrosu ile değer artışında ciddi bir ivme görüleceğini söylüyor.

3. Köprü güzergahındaki arsaların değeri son 6 yılda yüzde 20 arttı!

3. Köprü ve bağlantı yollarının güzergahı üzerinde arsa satın alanlar şimdiden ihya oldu. Bölgedeki köylerde arsaların değeri son altı yılda 20 kat arttı. Projenin tamamlanmasıyla fiyatların daha da yükselmesi bekleniyor...

3. köprü güzergahındaki emlak projeleri şimdiden kazandırıyor!

Kısa bir süre içinde açılması planlanan Yavuz Sultan Selim Köprüsü güzergahındaki emlak projeleri şimdiden kazandırmaya başladı. 3. Boğaz Köprüsü'nde çalışmalarda artık sona yaklaşıldı.

Çanakkale Boğaz Köprüsü güzergahındaki arsaların fiyatları 2'ye katlandı!

Çanakkale Boğaz Köprüsü'nün ihalesi için gün sayılıyor. İhalenin 2016 başında yapılması bekleniyor. Son bir yılda köprü güzergahındaki arazi fiyatları iki kat arttı. Arazi sahipleri beklemede, yatırımcılar ise arazi peşinde...

3. Köprü inşaatı Korelileri İstanbul'a bağladı!

3. Köprü inşaatında çalışan Güney Koreli personel İstanbul'da temelli kalmayı, hatta evlenmeyi planlıyor.

3.köprü güzergahı çevre yolları Haberi

3.köprü güzergahı çevre yolları

3. Köprü'ye karşı TEMA'nın açtığı davada bilirkişi raporu çıktı. Bilirkişi raporunda “Köprü etrafında yerleşimler oluşmazsa çevreye abartıldığı kadar zarar vermeyecek. Köprü yapılmazsa, sıkışan trafik nedeniyle meskun mahallerde daha büyük çevre kirliliği yaşanacak” şeklinde ifadeler yazıyor. Bilirkişi raporunda ‘davalı’ konumdaki İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve Karayolları’nın raporlarını dayanak olarak göstermesi de şaşırttı.


Radikal Gazetesi'nden Serkan Ocak'ın haberine göre TEMA Vakfı, 3. Köprü projesi için hazırlanan 1/25 bin ölçekli İstanbul İli Kuzey Marmara Otoyolu Nâzım İmar Planı’nın iptali için 2011’de dava açtı. Dava için tayin edilen 7 kişilik bilirkişi heyeti Temmuz 2012’de keşif yaptı. Köprünün temeli 29 Mayıs’ta atıldı, bilirkişi raporu ise Temmuz 2013’te mahkemeye sunuldu. Raporda tartışılacak bazı bilgi ve yorumlar yer aldı.



''Etkilenecek alanlar çalı çayır''


Raporun başka bir bölümünde etkilenecek alanlar...