Accor Grubu otelleri Haberi
Türkiye'nin 'her şey dahil' konsepti dünyanın lider turizm gruplarından Accor'a model teşkil etti. Dünya Gazetesi'nden Selenay Yağcı'nın haberine göre; 4 sene önce Rixos'un yüzde 70 hissesini satın alan Accor GRup, Rixos'un uzmanlığından yararlanarak lüks markalarıyla her şey dahil konseptini hayata geçirecek. Accor'un üst segmentte bulunan Fairmont, Rixos, Sofitel ve premium grupta bulunan Swissotel, Pullman, Mövenpick markalarındaki otellerinde konseptin hayata geçirilmesi hedefleniyor.
Hali hazırda 24 markada uygulanan modelin işleyen ve yeni projeler de eklendiğinde 50 otele, 2022'de bu sayının 100'e, 5 senede ise 200 otele çıkarılması amaçlanıyor.
Accor Lifestyle ve Eğlence CEO'su, Ennismore Eş CEO'su Gaurav Bhushan, konuya ilişkin açıklamalarda bulundu. Gaurav Bhushan,"Markaların DNA'sını koruyacağız. Vietnam'da Rixos'u anlatmamız zaman alabilir. Ama orada 50 yıldır Sofitel var. Sofitel bayrağı altında yeni...