Adese Genel Müdürü Sıtkı Erben Haberi
TÜRKİYE genelinde Afyonkarahisar, Aksaray, Ankara, Bolu, Karaman, İsparta, Konya ve Mersin olmak üzere 8 ilde toplam 141 marketle faaliyet gösteren ve yılda 35 milyonun üzerinde müşteriye hizmet veren Adese, 2014 yılında da perakende sektörünün en önemli başarı kriterlerinden biri olan metrekare verimliliğine odaklandı. 2012 yılından bu yana "verimlilik ve sürdürülebilirlik'7 stratejisi çerçevesinde verimli market temalı operasyonlar yürüten Adese, 2014' te enerji giderlerinde gözle görülür bir tasarruf sağladı.
Ekonomide yaşanan gelişmelerin perakende sektörüne anında yansıdığını belirten Adese Genel Müdürü Sıtkı Erben; "2014 yılının ilk çeyreğinde piyasalarda yaşanan tedirginlik tüketicileri de etkilemiş ve daha az harcama yapılmasına neden olmuştu. Ancak ekonomik göstergelerin yılın ikinci yarısında yeniden pozitife dönmesiyle tüketiciler de alışveriş harcamalarında daha rahat hareket etmeye başladılar. Bu süreçte özel günlerin, ramazan...