Anafartalar YHT Garı Tramvay Hattı ne zaman açılacak Haberi
Ulaştırma ve haberleşmenin sadece betondan, taştan ve asfalttan ibaret olmadığını dile getiren Karaismailoğlu, her bir projede çevresel etkileri değerlendirerek ekonomiye ve kalkınmaya yönelik potansiyel katkıları ölçüp biçerek yola çıktıklarını belirtti. Anadolu Ajansı'nda yer alan habere göre; 18 yılda ulaşım ve iletişim modları için 910,3 milyar TL'lik yatırım yaptıklarını belirten Karaismailoğlu, şöyle konuştu:
"Bu meblağın 170,2 milyar lirası demir yollarına ayrıldı. Hükümetlerimiz döneminde, demir yolu ulaşımımızda konvansiyonel hat uzunluğumuzu 11 bin 590 kilometreye, sinyalli hat uzunluğumuzu 6 bin 526 kilometreye, elektrikli hat uzunluğumuzu da 5 bin 753 kilometreye çıkardık. Çalışmalarımızda, mevcut demir yollarının iyileştirmesinin yanı sıra yeni yüksek hızlı demir yollarını da yapıyoruz. Ankara-Eskişehir, Ankara-Konya ve Ankara-İstanbul hatları ile dünyada 8'inci, Avrupa'da 6'ncı en büyük yüksek hızlı tren işletmecisi olduk. Ülkemiz,...