28 / 04 / 2024

apartman yönetim denetimi

apartman yönetim denetimi

Kat Mülkiyeti Kanununa göre apartman yönetimine denetim yapılması zorunlu mudur? Apartman yönetimine denetim nasıl yapılır? Apartman yönetimini kim denetler, gibi sorularınızın yanıtı için haberimizi inceleyebilirsiniz...

Apartman yönetimi denetim raporu!

Apartman yönetiminin görevlerini yerine getirip getirmediği, denetçinin raporunda belirtiliyor. Örnek apartman yönetimi denetim raporu haberimizde yer alıyor...

Apartman yönetim denetimi!

Apartman denetçisi kimdir? Apartman denetçisinin görevleri nelerdir? Sorularınızın yanıtı ve apartman yönetim denetimi ile ilgili diğer detaylar için haberimizi inceleyebilirsiniz...

Sembol Apartman Site Tesis Yönetim Hizmetleri Ticaret Anonim Şirketi kuruldu!

Sembol Apartman Site Tesis Yönetim Hizmetleri Ticaret Anonim Şirketi Kadıköy'de 50 bin TL sermaye bedeli ile Sinan Kara tarafından kuruldu.

Avenue İş Merkezi Apartman Ve Site Yönetim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Avenue İş Merkezi Apartman Ve Site Yönetim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi bugün Ataşehir'de 100 bin TL sermaye bedeli ile Hüseyin Fatih Erdönmez tarafından kuruldu.

Konut sitesi aidatlarına asgari ücret oranında artış kapıda! Tesis yönetim sektörü tepkili!

Asgari ücrete yapılan yüzde 34'lük yükselişin, apartman ve site aidatlarına da aynı oranda zam olarak yansıtılması ile ilgili hazırlıklar, tesis yönetim sektörü tarafından tepkiye neden oldu. 

Doğa Apartman Site Yönetim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Doğa Apartman Site Yönetim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi bugün Kadıköy'de 100 bin TL sermaye bedeli ile Halil Çelen tarafından kuruldu.

Apartman yönetim süreçleri tek platformda toplanıyor!

FinTech girişim kurucusu Insha Ventures, hayata geçirdiği  online tahsilat platformu Kozmos ile apartman yönetim süreçlerini tek çatı altında toplamaya hazırlanıyor.

Apartman yöneticiliği için gerekli evraklar!

Apartmanda yönetim için, kat malikleri kurulu toplantısında seçim yapılıyor. Peki apartman yöneticiliği için gerekli evraklar nelerdir? İşte tüm merak edilenler...

Bina yönetim planı örneği!

Kanun kapsamında bina yönetim planı, bütün kat maliklerini bağlayan bir sözleşme hükmüne sahip olurken, apartmanın yönetim tarzını, kullanma maksat ve şeklini gösteriyor. Peki bina yönetim planı nasıl hazırlanıyor? İşte bina yönetim planı örneği...

216 Apartman Ve Site Yönetim Çözümleri Limited Şirketi kuruldu!

216 Apartman Ve Site Yönetim Çözümleri Limited Şirketi bugün Kadıköy'de 10 bin TL sermaye bedeli ile Serra Kahyaoğlu tarafından kuruldu.

Siteler için yönetim planı nasıl hazırlanır?

Posta yazarı Tamer Heper 'Apartman yönetirken, apartman yönetim planının elimizin altında olması gerekiyormuş. Tapuya sordum, ‘yok’ dediler. Biz yönetim planını nereden elde edeceğiz?' sorusunu cevapladı.

İSHAR Yönetim, Samsun'un yaşam kalitesini yükseltiyor!

İSHAR Yönetim, sunduğu profesyonel apartman ve site yönetimi hizmetiyle ilin yaşam kalitesini her geçen gün yükseltiyor.

2 maddede apartman yönetim planı!

Avukat Kadir Kurtuluş ile Stajyer Avukat Elif Hamzaçebi 'apartman yönetim planı' konusunu kaleme aldı. İşte 2 maddede apartman yönetim planı...

Apartman yöneticisi masrafa katılır mı?

Posta yazarı Tamer Heper, bir okuyucusunun '30 dairelik apartmanda, apartman giderleri toplanıyor. Yöneticimiz bu giderlerden muaf tutuluyor. Yapılan masraflara yönetici ortak mıdır? Yönetim kurulundaki denetçi ve yardımcıların onayıyla, yönetici bu masraflardan muaf olabilir mi?' sorusunu yanıtladı

Apartman yönetim plan değişikliği nasıl yapılır?

Anagayrimenkul kat malikleri kurulu tarafından, sözleşme ve yönetim planı kararlarına göre yönetiliyor. Peki, apartman yönetim plan değişikliği nasıl yapılır?

apartman yönetim denetimi Haberi

apartman yönetim denetimi

Apartman yönetimine denetim nasıl yapılır?

Apartman yönetimi için böyle bir zorunluluk bulunmaması ile birlikte isteğe bağlı olarak apartman yönetiminin ve apartman yöneticisinin denetlenmesi için bir denetçi atanabiliyor. Peki apartman yönetimine denetim nasıl yapılır? Apartman yönetimini kim denetlet?


Apartman yönetiminin denetlenmesi ile ilgili yasal esaslar Kat Mülkiyeti Kanunu kapsamında yer alıyor. Kanuna göre, apartman yönetim denetimi ne seçilecek kimsenin kat malikleri kurulunun arasından olması gerekiyor.


Denetçiler olağan olarak yapılan genel kurulunda yöneticiler ile birlikte seçiliyor. Denetçinin görevi bir sonraki genel kurulda son buluyor. Bunun dışında olağan genel kurul toplantıların haricinde, kat malikleri kurulu haklı bir sebebin olması halinde denetçinin görevine son verebiliyor.


Apartman yönetimi denetimi: 

Madde 41 – Kat malikleri kurulu, yöneticinin bu görevdeki tutumunu devamlı olarak denetler ve haklı bir sebebin çıkması halinde onu...