27 / 11 / 2024

Apartman yönetim planı nedir

Apartman yönetim planı nedir

Kat irtifakı yönetim planı nedir? Kat irtifakı yönetim planı olur mu? Kat irtifakı yönetim planı neden kurulur? Kat irtifakı yönetim planı örneği 2021 nasıl hazırlanır? İşte tüm merak edilen soruların cevapları...

2 maddede apartman yönetim planı!

Avukat Kadir Kurtuluş ile Stajyer Avukat Elif Hamzaçebi 'apartman yönetim planı' konusunu kaleme aldı. İşte 2 maddede apartman yönetim planı...

Apartman yönetim planı nasıl hazırlanır?

Apartman Yönetim planı, kat mülkiyeti kuruluşunun belgelerinden biri olup; tapuda bulunuyor. Tapu Müdürlüğüne dilekçe ile müracaat edilerek belli bir masraf karşılığında yönetim planı verilebiliyor. Peki, apartman yönetim planı nasıl hazırlanır?

Yönetim planı ne demektir?

Yönetim planı ne demektir? Yönetim planı kimler arasında hazırlanır? Yönetim planı ne zaman hazırlanır? Bu soruların cevaplarını ve yönetim planı hakkında merak ettiğiniz diğer detayları haberimizde bulabilirsiniz...

Yönetim planı nedir?

Yönetim planı nedir? sorusu kısaca "binaların anayasası" olarak cevap buluyor. Yönetim planı, oluşturulan Kat Mülkiyeti Kanunu ile çerçevelenerek binaların kanuna uygun şekilde yönetilmesini sağlıyor. Yönetim planı tüm kat maliklerini bağlıyor...

Apartman yönetim planı nedir?

Apartman yönetim planı nedir? Apartman yönetim planı oluşturmak hangi yapılarda zorunludur? Merak ediyorsanız, yanıtı ve detayları için haberimizi inceleyebilirsiniz...

Sembol Apartman Site Tesis Yönetim Hizmetleri Ticaret Anonim Şirketi kuruldu!

Sembol Apartman Site Tesis Yönetim Hizmetleri Ticaret Anonim Şirketi Kadıköy'de 50 bin TL sermaye bedeli ile Sinan Kara tarafından kuruldu.

Site yönetim planı nedir, neleri kapsar?

Toplu yaşam alanlarındaki düzeni sağlamak amacıyla bazı kuralların olması gerekiyor. Bu kapsamda planların belirlenmesi için yönetim planına ihtiyaç duyulur. Peki, Site yönetim planı nedir, neleri kapsar? İşte detaylar...

Avenue İş Merkezi Apartman Ve Site Yönetim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Avenue İş Merkezi Apartman Ve Site Yönetim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi bugün Ataşehir'de 100 bin TL sermaye bedeli ile Hüseyin Fatih Erdönmez tarafından kuruldu.

Konut sitesi aidatlarına asgari ücret oranında artış kapıda! Tesis yönetim sektörü tepkili!

Asgari ücrete yapılan yüzde 34'lük yükselişin, apartman ve site aidatlarına da aynı oranda zam olarak yansıtılması ile ilgili hazırlıklar, tesis yönetim sektörü tarafından tepkiye neden oldu. 

Doğa Apartman Site Yönetim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Doğa Apartman Site Yönetim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi bugün Kadıköy'de 100 bin TL sermaye bedeli ile Halil Çelen tarafından kuruldu.

Prodan Plan Proje Yönetim Anonim Şirketi'nin merkez nakli yapıldı!

Prodan Plan Proje Yönetim Anonim Şirketi'nin merkez nakli bugün gerçekleştirildi. Prodan Plan Proje Yönetim Anonim Şirketi'nin merkezi Bağcılar'da yapıldı.

Apartman yönetim süreçleri tek platformda toplanıyor!

FinTech girişim kurucusu Insha Ventures, hayata geçirdiği  online tahsilat platformu Kozmos ile apartman yönetim süreçlerini tek çatı altında toplamaya hazırlanıyor.

Tasfiye edilen kooperatifte eski yönetim planı geçerli olur mu?

Posta Gazetesi köşe yazarı Tamer Heper'e gelen soruda, 170 haneli yazlık bir sitede hisse sahibi olduğunu aktaran okuyucu, kooperatiflerini tasfiye ettiklerini belirtti. Okuyucu, eski yönetim planının, kurulların ve kararların geçerli olup olmadığını sordu.

Sitelerde yönetim planı nasıl alınır?

Posta Gazetesi Tamer Heper'e gelen soruda 20 senelik sitede yönetici seçildiğini ve elinde sitenin yönetim planının olmadığını belirten okuyucu, tapuya başvurduğunu, tapudan şahsen bu  işlemin yapılmadığı yanıtını aldığını aktardı. Okuyucu, yönetim planı için beklemenin gereği olup olmadığını sordu.

Apartman yöneticiliği için gerekli evraklar!

Apartmanda yönetim için, kat malikleri kurulu toplantısında seçim yapılıyor. Peki apartman yöneticiliği için gerekli evraklar nelerdir? İşte tüm merak edilenler...

Bina yönetim planı örneği!

Kanun kapsamında bina yönetim planı, bütün kat maliklerini bağlayan bir sözleşme hükmüne sahip olurken, apartmanın yönetim tarzını, kullanma maksat ve şeklini gösteriyor. Peki bina yönetim planı nasıl hazırlanıyor? İşte bina yönetim planı örneği...

Kat irtifakı yönetim planı örneği 2021!

Kat irtifakı yönetim planı nedir? Kat irtifakı yönetim planı olur mu? Kat irtifakı yönetim planı neden kurulur? Kat irtifakı yönetim planı örneği 2021 nasıl hazırlanır? İşte tüm merak edilen soruların cevapları...

Sitelerde yönetim planı tescil edilir mi?

Posta yazarı Tamer Heper, '3 blok, 140 bağımsız bölümlü sitemizin ilk yönetim planı 2007 tarihli ve tapuda tescilli. 2010’da yeterli çoğunluk ile onay almış olan yeni yönetim planının, tapuda şerh edilmiş olmasa dahi geçerli plan olduğunu anlıyorum. Doğru yorumluyor muyum?' sorusunu cevapladı.

Apartman yönetim planı nedir Haberi

Apartman yönetim planı nedir

Kat irtifakı yönetim planı örneği 2021!
Bir binada yer alan dairelerin hukuk şartlarıyla yönetilmesi için kat irtifakı yönetim planı sözleşmesi imzalanıyor. Kat Mülkiyeti Kanunu'nun 28'inci maddesine göre, yönetim planı, konutta yer alan kat sahiplerini yakından ilgilendiriyor. Kat irtifakının kurulması sırasında da diğer belgeler yanında yönetim planının da tapu idaresine verilmesi gerekiyor. 

Kat irtifakı yönetim planı neden kurulur?

Kat irtifakı yönetim planı ile binada bulunan tüm kat malikleri hukuka uygun şartlarla yönetiliyor. Yönetim planında binanın yapısı, kat maliklerinin sorumlulukları, ortak giderlerinin nelerden oluştuğunun bu giderlerin nasıl ödeneceği gibi hususların belirtilmesi gerekiyor. Bu planın hazırlanması için tüm kat malikleri bir araya gelip, ortak karar alıyor.

Kat irtifakı yönetim planı nasıl hazırlanıyor?

Yönetim planı yöneticiyle birlikte ortak kararlar alınarak hazırlanıyor. İmzaların da atılmasından sonra...