26 / 04 / 2025

AVM ciro hedefi son durum

AVM ciro hedefi son durum

PerAModa'nın kurucusu Yıldırım, "Türkiye'de ilk açılan AVM'ler, alışveriş yapmak için gidilen merkezlerdi, ancak zaman içinde değişen tüketici ihtiyaçları doğrultusunda AVM'ler de evrim geçirdi" dedi.

AVM Ciro Endeksi 2024’te yüzde 65 arttı!

Alışveriş merkezlerinde ciro artışı 2024 yılında da hız kesmedi. AYD ve Akademetre iş birliğiyle hazırlanmış olan AVM Endeksi’ne göre cirolar, 2024 yılı genelinde yüzde 65’lik bir büyümeyi işaret  ederek enflasyonun üzerinde arttı.

AVM'lerde ciro ve kira kavgası büyüyor: Kira uyarlama davalarında rayiç yüzde 10-15 daha düşük kalıyor! 

BMD’nin AVM’lerdeki haksız uygulama iddialarına cevap veren ECE Türkiye Eş Genel Müdürü ve AYD Başkanı Nuri Şapkacı, "Biz onların cirolarını denetlettiremiyoruz. O zaman ciro kaçıranlar belirlendiğinde bize fesih hakkı verilsin” dedi ve AVM'lerde kira uyarlama davalarına da değindi.

AVM metrekare verimlilik endeksinde yüzde 77,4 artış! Kiralanabilir metrekareye düşen ciro 8.771 TL oldu!

Ekim 2023'te AVM metrekare verimlilik endeksi, bir önceki senenin aynı ayına göre nominal olarak yüzde 77,4 arttı. Kiralanabilir metrekare alanı başına düşen ciro da ülke genelinde 8 bin 771 TL oldı. İşte açıklanan Ekim verileri...

AVM'lerde kiralanabilir metrekare alanı başına düşen ciro İstanbul'da 9.998 TL oldu! 

Ağustos 2023 döneminde AVM Metrekare Verimlilik Endeksi, bir önceki senenin aynı ayına göre nominal olarak yüzde 81,7 yükseldi. Ayrıca, AVM'lerde kiralanabilir metrekare alanı başına düşen ciro İstanbul'da 9.998 TL'ye ulaştı. İşte detaylar...

AVM Perakende Ciro Endeksi Temmuz ayında yüzde 80,5 arttı!

Resmi olarak açıklanan verilere göre, AVM Perakende Ciro Endeksi, Temmuz ayında, geçen senenin aynı ayına göre yüzde 80,5 arttı!

AVM'ler için ciro kirası talebi!

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, AVM'lere ilişkin açıklamalarda bulundu. "Bazı AVM yönetimlerinden ciro kirası ya da kira indirimi konusunda beklediğimiz yaklaşımı göremedik" diyen Öncel, bazı AVM'lerde ortak gider protestosu yapılabileceğini dile getirdi.

AVM perakende ciro endeksi yüzde 101,3 arttı!

AVM perakende ciro endeksi, Haziran ayında geçen yılın aynı dönemine göre; yüzde 101,3 artarak, 457 puana çıktı.

Türk müteahhitlerin yurt dışı ciro hedefi 20 milyar dolar!

Türkiye Müteahhitler Birliği, İnşaat Sektörü Analizi başlıklı raporunun Temmuz 2021 sayısını yayımladı. Rapora göre 2021'nin ilk altı ayında 6,5 milyar dolarlık proje üstlendi.

AVM perakende ciro endeksi Nisan 2021'de yüzde 19,7 azaldı!

Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği ile Akademetre Research işbirliğinde ortaklıkla hazırlanan AVM Perakende Ciro Endeksi'nin Nisan 2021 verileri yayınlandı. Buna göre 2021 Nisan'a ilişkin AVM verileri ne oldu? İşte ayrıntılar...

AVM Ciro Endeksi Ocak ayında yüzde 13,7 azaldı!

AVM perakende ciro endeksi, 2021 Ocak ayında bir önceki aya göre, enflasyondan arındırılmadan hesaplandığında yüzde 13,7 azalarak 214 puana geriledi. 

AVM perakende ciro endeksi Ekim ayında yüzde 19,1 arttı!

AVM perakende ciro endeksi, 2020 Ekim'de bir önceki aya göre, enflasyondan arındırılmadan hesaplandığında yüzde 19,1 artarak 349 puana ulaştı.

Medicana Grubu’ndan iki hastane yatırımı!

Yaklaşık 30 yıl önce temelleri atılan Medicana Sağlık Grubu eylül başında Ege Bölgesi’ndeki ilk hastanesini İzmir’de açtı. Şimdi ise sırada 200 yatak kapasiteli Ataşehir hastanesi var. İki hastane için toplam 205 milyon dolarlık yatırım yapan grubun bu yılki ciro hedefi ise 1.9 milyar TL.

İrfan Usta 2021 yılında 40 şubeye ulaşmayı hedefliyor!

Pide ve lahmacun konseptiyle hizmet veren İrfan Usta, franchise vererek 2021 yılında 40 şubeye ulaşmayı hedefliyor. 50 bin TL giriş bedelinin alındığı şubeler için aylık ciro hedefi 150 bin ile 200 bin TL arasında değişiyor.

AVM ciro hedefi son durum Haberi

AVM ciro hedefi son durum

Marka temsilcileri ile AVM yöneticilerini bir araya getirmeyi amaçlayan PerAModa'nın kurucusu Engin Yıldırım, Türkiye'de ilk açılan AVM'lerin, alışveriş yapmak için gidilen merkezler olduğunu, ancak zaman içinde değişen tüketici ihtiyaçları doğrultusunda AVM'lerin de evrim geçirdiğini belirterek, "Günümüzde insanlar alışveriş merkezlerine sadece alışveriş yapmak için değil, aile, dost, iş arkadaşları ile buluşup gezmek ve sosyalleşmek için de gidiyor" dedi. 


AVM'lere sadece alışveriş için değil, sosyalleşmek için de gidiliyor


AVM sektörünü değerlendiren Yıldırım, AVM'lerde sürdürülebilir başarı sağlamak, paydaşlarına ortak fayda yaratmak, topluma sosyal ve kültürel katkı sağlayabilen projeleri geliştirmek için doğru danışmanlar ile çalışmanın önemli olduğunu belirterek, "Türkiye'de ilk açılan AVM'ler, alışveriş yapmak için gidilen merkezlerdi, ancak zaman içinde değişen tüketici ihtiyaçları doğrultusunda AVM'ler de evrim geçirdi. Günümüzde insanlar alışveriş merkezlerine sadece alışveriş yapmak...