avm Hüseyin Doğan meydan Haberi
Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Hüseyin Doğan, bazı bölgeler doyuma ulaşmasına rağmen Türkiye genelinde alışveriş merkezi ihtiyacının devam ettiğini söyledi. Türkiye’de çok eleştirilen AVM’lerin ihtiyaçtan doğduğunu vurgulayan Doğan, ülke geliştikçe ve gelir düzeyi yükseldikçe taleplerin daha da arttığını ifade etti. Bu işin büyük yatırım gerektirdiğini belirten Doğan, bir AVM yatırımının 100 milyon dolardan başlayıp, 500milyon dolara kadar çıktığı bilgisini verdi.
Meydanlar yetersiz
AVM’leri sadece alışveriş açısından düşünmemek gerektiğini belirten Doğan, bunların artık sosyalleşme mekânı olduğunu söyledi. Doğan, “Şehirlerimizde geniş caddeler ve meydanlar olsa bu sosyalleşme oralarda olur, markalar olarak bunları tercih ederiz. Onlar daha değerli alanlar ama bu olmadığı için AVM ihtiyacı doğuyor” tespitini yaptı.
Doğan son günlerin önemli tartışma konusu kredi kartı düzenlemesine de değinerek, “Kontrollü bir sınırlamayı yanlış bulmuyorum ama...