24 / 11 / 2024

avm kriterleri 2015

avm kriterleri 2015

Gümrük ve Ticaret Bakanı Nurettin Canikli, yeni alışveriş merkezlerine izin verilirken trafik yoğunluğundan bölgenin gelir seviyesine kadar pek çok kriteri göz önünde bulunduracaklarını açıkladı..

AVM Ciro Endeksi Aralık'ta yüzde 16,1 arttı!

Aralık 2015’te AVM Ciro Endeksi yüzde 16,1 arttı… 2015 yılı endeks artışı yüzde 13,8… AVM endeksi 2015 sonuçları değerlendirildiğinde ise endeksin 2014 yılına oranla yüzde 13,8’lik bir artışla 182 puana ulaştığı görülmüştür.

Korupark AVM 2015 değerleme raporu yayınlandı!

Torunlar Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı'nın bugün Kamu Aydınlatma Platformunda yaptığı açıklamada Korupark AVM 2015 Yıl Sonu değerleme raporunu yayınladı.

Torium AVM'nin 2015 sonu değerleme raporu!

Torunlar, şirket portföyünde yer alan Torium AVM 2015 Yıl Sonu değerleme raporu, Sermaye Piyasası Kurulu'nun III-48.1 Sayılı Gayrimenkul Yatırım Ortaklıklarına İlişkin Esaslar Tebliğinin 40.maddesi uyarınca yayınladı.

Mall Of İstanbul AVM'nin 2015 sonu değerleme raporu!

Torunlar Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı şirket portföyünde yer alan Mall Of İstanbul Alış Veriş Merkezi'nin 2015 Yıl Sonu değerleme raporunu yayınladı. İşte Mall of İstanbul AVM 2015 sonu değerleme raporu..

Yeşil GYO 2015 Güzelşehir AVM değerleme raporunu yayınladı!

Yeşil Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş. tarafından KAP'a yapılan açıklamaya göre Yeşil GYO 2015 Güzelşehir AVM değerleme raporunu yayınladı.

Pera GYO 2015 Sümerpark Avm değerleme raporunu yayınladı!

Pera Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı tarafından bugün Kamuyu Aydınlatma Platformu'na yapılan açıklamaya göre 2015 Sümerpark Avm ve ofis projesi değerleme raporunu yayınladı!

Akbatı AVM'nin 2015 sonu değerleme raporu yayınlandı!

Akiş Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Esenyurt Akbatı Alışveriş ve Yaşam Merkezi'ne ilişkin 2015 sonu değerleme raporunu yayınladı. İşte Akiş GYO'nun değerleme raporu ...

Gebze Center AVM'nin 2015 değerlemesi yayınlandı!

Doğuş Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı "Gebze Center AVM, Otel ve Ek Binalar Projesine" ilişkin olarak Reel Gayrimenkul Değerleme A.Ş. tarafından hazırlanmış olan değerleme raporunu yayınladı.

TSKB Pendorya AVM 2015 değerleme raporunu yayınladı!

TSKB Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş Kamuyu Aydınlatma Platformu'na yaptığı açıklamada TSKB Pendorya Alışveriş Merkezi'nin 2015 değerleme raporunu yayınladı. İşte Pendorya AVM 2015 değerleme raporu...

Muğla Mallmarine AVM'nin 2015 değerleme raporu!

İş Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Muğla İli, Marmaris İlçesi, Kemeraltı Mahallesi, 119 ada, 2 Pafta, 24 Parsel'de yer alan Mallmarine AVM'nin değerleme raporunu yayınladı.

AVM'ler 2015'i 95 milyar TL'lik ciro ile kapatacak!

AYD Yönetim Kurulu Başkanı Belgü: "Alışveriş merkezlerinde bu yıl cirolar her ay artış gösterdi. 2014 yılını 75 milyar lira ile kapatan sektör, 2015 yılını muhtemelen 90-95 milyar liraya ulaşan bir ciro ile kapatacak" dedi.

AVM Ciro Endeksi 2015 Eylül'de yüzde 8.2 arttı!

AVM Ciro Endeksi, 2015 yılı Eylül ayında geçen yılın aynı ayına göre yüzde 8.2’lik bir artışla 185 puana ulaştı. AVM Endeksi verileri üçüncü çeyrek bazında da geçen yılın üçüncü çeyreği ile karşılaştırıldığında yüzde 13,9 oranında artış gösterdi.

Yaylada AVM Kurban Bayramı 2015'te açık mı?

Yaylada AVM hergün sabah 10:00 ile akşam 22:00 arasında hizmet veriyor. Peki, Yaylada AVM Kurban Bayramı 2015'te açık mı? Yaylada AVM bayramda kaça kadar açık? Yaylada AVM bayramda kaçta açılacak?

avm kriterleri 2015 Haberi

avm kriterleri 2015

Gümrük ve Ticaret Bakanı Nurettin Canikli, perakende sektörünü önemli ölçüde etkileyecek yeni yönetmeliklerin yolda olduğunu söyledi. Sektörün geleceğini belirlerken önemli unsurları göz önüne alarak karar verecek olan bakanlık, alışveriş merkezleri (AVM) için de 'gelir durumu' kriteri getirdi. Yeni bir AVM'ye izin verilirken, artık vatandaşın gelir durumu esas alınacak. Bakan Canikli, perakende sektörü için hazırlanacak yeni yönetmeliklerde o bölgenin trafik yoğunluğu, bölgedeki işlem hacmi, AVM sayısı gibi birçok kriterin etkili olacağını söyledi. Bölgenin gelir seviyesinin ve harcama durumunun da AVM için önemli bir etken olacağına işaret eden Canikli, bu durumu Nişantaşı ve Esenler örneğini vererek şöyle açıkladı: "Nişantaşı'ndaki nüfusun harcama potansiyeli ile Esenler'dekinin farklı. Diyebilirsiniz ki, 'Onların marjinal tüketim eğilimi son derece düşüktür'. Yani doymuş bir yapıdır. Zenginleştikçe insanların harcama...