16 / 07 / 2025

Ayaş Tüneli nerede

Ayaş Tüneli nerede

Yapımına 1976'da başlanan Ayaş Tüneli'nin akıbeti meclis gündemine taşındı. Saadet Partili Karaduman, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

Tuncer Kaplan: Ayaş Tüneli'ni yeniden hayata geçirmek istiyoruz!

Beypazarı Belediye Başkanı Tuncer Kaplan, "30 yıl önce yapılan çalışmalar olduğu gibi bırakıldı. Hatta tren yolunun yapılan kısımları da çürümeye başladı. Biz bu tren yolunun yeniden hayata geçirilmesini istiyoruz" dedi.

Ayaş Tüneli'nin akıbeti TBMM gündeminde!

Yapımına 1976'da başlanan Ayaş Tüneli'nin akıbeti meclis gündemine taşındı. Saadet Partili Karaduman, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

11 soruda Dolmabahçe-Levazım-Baltalimanı-Ayazağa Tüneli Projesi!

Dolmabahçe Levazım-Baltalimanı-Ayazağa Tüneli’nin ilk ayağı olan Maçka Parkı'nda etüt çalışmalarına başlandı. İşte, 11 soruda Dolmabahçe-Levazım-Baltalimanı-Ayazağa Tüneli Projesi..

Yeni Zigana Tüneli'nde son durum ne?

Tarihi İpek Yolu güzergâhında Doğu Karadeniz ve Kafkasları, Ortadoğu ve İran’a bağlayan Trabzon- Gümüşhane karayolu üzerinde bulunan Yeni Zigana Tüneli’nin Trabzon ayağında da çalışmalara başlandı.

Belkahve Tüneli'nde ışık göründü!

İzmir-İstanbul arasını 3,5 saate düşürecek dev otoyol projesinin İzmir ayağında yapımına başlanan viyadükler tamamlanırken; 1605 metrelik Belkahve Tüneli'nde de ışık göründü.

Avrasya Tüneli 15 ay sonra tamamlanacak!

Asya ve Avrupa'yı ilk defa deniz tabanının altından karayoluyla birbirine bağlayacak projenin çalışmaları yoğun bir şekilde devam ediyor. Avrasya Tüneli'nde son 15 aya girildi.

Avrasya Tüneli'nde son 15 ay!

Dünyanın en iyi mühendislik projelerinden olan ve İstanbul Boğazı'nı karayolu tüp geçişiyle aşacak olan Avrasya Tüneli Projesi çalışmalarında son 15 aya girildi.

Honaz Dağı Tüneli 2016'da açılacak!

Ekonomi Bakanı ve Denizli Milletvekili Nihat Zeybekci, Denizli-Antalya Çevre Yolu Projesi'nin en önemli ayağı olan Honaz Tüneli inşaatında incelemede bulunup, yetkililerden bilgi aldı.

Ayaş Tüneli banliyö seferlerini bekliyor!

Yapımına 70'li yıllarda başlanan ancak yarım bırakılan Ayaş Tüneli için 4 ilçe belediye başkanı tarafından hazırlanan çalışmanın ardından DDY de banliyö seferleri için olumlu rapor hazırladı.

Ayaş Tüneli inşaatında son durum!

Temeli 1976'da atılan ve bugüne kadar tamamlayan Ayaş Tüneli için Ankara'nın 4 ilçe belediye başkanı kollardı sıvadı. Ayaş, Güdül, Beypazarı ve Nallıhan belediye başkanları tünelin tamamlanması gerektiğini bildirdi.

Avrasya Tüneli inşaatı son durum!

Avrupa ve Asya kıtasını birleştirecek Avrasya Tüneli'nin inşaatı, boğazın yarısına kadar ulaştı. Üsküdar Belediye Başkanı Hilmi Türkmen, 2 yıl içinde hizmete girmesi planlanan tüneldeki çalışmaları inceledi.

Ovit Tüneli'ndeki çalışmalara yeniden başlandı!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan yaptığı açıklamada Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı müfettişlerince Ovit Tüneli'nde durdurulan çalışmaların bugün itibariyle başladığını dile getirdi...

Ovit Tüneli'ndeki çalışmalara yeniden başlandı!

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'na bağlı İş Teftiş Kurulu Başkanlığınca yapılan incelemede tespit edilen bazı eksiklikler nedeniyle 31 Ekim'den itibaren durdurulan Ovit Tüneli'ndeki çalışmalar yeniden başlatıldı.

Ilgaz Tüneli ile Ilgaz Dağı 8 dakikaya inecek!

Ankara-Kastamonu arasındaki mesafeyi 1,5 saat kısaltacak olan Bitümlü sıcak karışım kaplamalı bölünmüş yolun ve Ilgaz Tüneli’nin yapımı sürüyor. Tünel sayesinde geçiş 8 dakikaya inecek...

Ayaş Tüneli nerede Haberi

Ayaş Tüneli nerede

Saadet Partili Konya Milletvekili Abdulkadir Karaduman, yapımına 1976'da başlanan Ayaş Tünelinin akıbetine ilişkin soru önergesi verdi. Karaduman, sorusunun Ulaştırma Ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu tarafından yanıtlandırılmasını istedi.

Saadet Partili Karaduman, ''Aşağıdaki sorularımın Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Sayın Adil Karaismailoğlu tarafından Anayasanın 98'inci ve İçtüzüğün 96 ve 99'uncu maddeleri gereğince yazılı olarak cevaplandırılmasını arz ederim'' diye konuştu.

Karaduman, açıklamalarına şu şekilde: ''Yarım asırdan fazla bir süre önce büyük umutlarla yapımına başlanılan Ayaş Tüneli Projesi, 21 hükümet ve 28 bakan eskitmesine rağmen tamamlanamadı. Bununla birlikte yarım kalan tünelin korunabilmesi için ödenek harcanıyor. Ankara ile İstanbul arasındaki 576 kilometrelik düşük standartlı demiryolunun 160 km kısaltılarak 416 kilometreye düşürülmesiyle yolculuk süresini 4,5 saatten 2 saate kadar indirebilmek için 1976'da tünelin yapımına başlandı. Başbakan Süleyman Demirel'in...