23 / 12 / 2024

Ayaş Tüneli son durum

Ayaş Tüneli son durum

Yapımına 1976'da başlanan Ayaş Tüneli'nin akıbeti meclis gündemine taşındı. Saadet Partili Karaduman, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

Ayaş Tüneli banliyö seferlerini bekliyor!

Yapımına 70'li yıllarda başlanan ancak yarım bırakılan Ayaş Tüneli için 4 ilçe belediye başkanı tarafından hazırlanan çalışmanın ardından DDY de banliyö seferleri için olumlu rapor hazırladı.

Tuncer Kaplan: Ayaş Tüneli'ni yeniden hayata geçirmek istiyoruz!

Beypazarı Belediye Başkanı Tuncer Kaplan, "30 yıl önce yapılan çalışmalar olduğu gibi bırakıldı. Hatta tren yolunun yapılan kısımları da çürümeye başladı. Biz bu tren yolunun yeniden hayata geçirilmesini istiyoruz" dedi.

Dolmabahçe-Levazım Tüneli'nin inşaatında son durum ne?

2018'de inşaatına başlanan Dolmabahçe-Levazım Tüneli'nin yapımı devam ediyor. Tünelin ulaşıma önemli alternatif olacağını dile getiren Prof. Dr. Halit Özen, tünelin inşaatının tamamlanmasıyla  çevre kirliliğinin azalacağını dile getirdi.

Ayaş Tüneli'nin akıbeti TBMM gündeminde!

Yapımına 1976'da başlanan Ayaş Tüneli'nin akıbeti meclis gündemine taşındı. Saadet Partili Karaduman, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

Kızılcahamam Tüneli inşaatında sona gelindi!

Yapımı devam eden Kızılcahamam Tüneli inşaatı ve Ankara-Kazan  yol yapım çalışmalarında son aşamaya gelindi.

Honaz Tüneli'nin yüzde 86'sı tamamlandı!

Türkiye'nin 4 bölgesini birbirine bağlaması planlanan Honaz Tüneli'nin yüzde 86'sı tamamlandı. Son hali havadan görüntülenen tünelin 2021 yılında açılması planlanıyor.

Nenehatun Tüneli inşaatında son durum ne?

Nenehatun Tüneli inşaatının bulunduğu aşama ve projenin toplam maliyetinin ne kadar olacağı meclis gündemine taşındı. İYİ Parti'li Cinisli, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

Kırık Tüneli inşaatında son durum ne?

Kırık Tüneli inşaatının bulunduğu aşamaya ve projenin toplam maliyeti meclis gündemine taşındı. İYİ Parti'li Cinisli, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

Giresun Eğribel Tüneli'nde son 95 metre!

Giresun'un 82 yıllık hayali olan  Eğribel Tüneli'nde sona gelindi. Karadeniz ile İç Anadolu bölgelerini birbirine bağlayacak tünel, Türkiye'nin en uzun 3'üncü çift tüplü tüneli olacak.

3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli'ni 2019'da yapmak istiyoruz!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Turhan, 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli hakkında açıklama yaptı. Turhan, "6,5 milyon insan bu yeni projeden faydalanacak. Proje çalışmaları da son aşamaya geldi. Bunu da 2019 içerisinde, yap-işlet-devret modeliyle tesis etmek istiyoruz." dedi...

3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli'nde son aşamaya gelindi!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Mehmet Turhan, "İstanbul Boğazı'nı yer altından geçecek Büyük İstanbul Tüneli'nde proje çalışmalarımız son aşamaya geldi" dedi...

Elon Musk'ın yer altı tüneli 10 Aralık'ta açılıyor!

Yatırımcı ve girişimci Elon Musk'ın aylar önce duyurduğu çılgın projesi hayata geçiriliyor. Trafik sıkışıklığı son verecek yer altı tüneli 10 Aralık'ta açılıyor.

Alacabel Tüneli 2019'da hizmete açılacak!

Antalya-Konya karayolu üzerinde yapım çalışmaları devam eden 7 bin 300 metre uzunluğundaki Alacabel Tüneli, Toroslarda kış aylarında etkili olan tipi ve buzlanma nedeniyle yaşanan çileli yolculuğa son verecek.

Giresun Eğribel Tüneli’nde son 500 metre!

Yapımı devam eden Ovit ve Yeni Zigana Tüneli'nden sonra çift tüpte toplam 11 bin 900 metre uzunluğu ile Türkiye'nin en uzun 3. tüneli olacak olan Giresun'daki Eğribel Tüneli’nde kazı işlemlerinin tamamlanmasına toplam 500 metre kaldı.

3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli'nde son durum!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli'ne ilişkin sondajların yapıldığını söyledi.

Ayaş Tüneli son durum Haberi

Ayaş Tüneli son durum

Saadet Partili Konya Milletvekili Abdulkadir Karaduman, yapımına 1976'da başlanan Ayaş Tünelinin akıbetine ilişkin soru önergesi verdi. Karaduman, sorusunun Ulaştırma Ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu tarafından yanıtlandırılmasını istedi.

Saadet Partili Karaduman, ''Aşağıdaki sorularımın Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Sayın Adil Karaismailoğlu tarafından Anayasanın 98'inci ve İçtüzüğün 96 ve 99'uncu maddeleri gereğince yazılı olarak cevaplandırılmasını arz ederim'' diye konuştu.

Karaduman, açıklamalarına şu şekilde: ''Yarım asırdan fazla bir süre önce büyük umutlarla yapımına başlanılan Ayaş Tüneli Projesi, 21 hükümet ve 28 bakan eskitmesine rağmen tamamlanamadı. Bununla birlikte yarım kalan tünelin korunabilmesi için ödenek harcanıyor. Ankara ile İstanbul arasındaki 576 kilometrelik düşük standartlı demiryolunun 160 km kısaltılarak 416 kilometreye düşürülmesiyle yolculuk süresini 4,5 saatten 2 saate kadar indirebilmek için 1976'da tünelin yapımına başlandı. Başbakan Süleyman Demirel'in...