aydos country sosyal medya Haberi
Sinpaş GYO’nun “İstanbul Anadolu Yakası’nın en doğal projesi” olarak geliştirdiği Aydos Country’nin sosyal medya pazarlama stratejisi, Facebook tarafından “Success Story” (başarı hikayesi) seçildi. 2014 yılında, gayrimenkul sektöründe kalitenin, güvenilirliğin ve itibarın simgesi olarak “SuperBrands” seçilen Sinpaş GYO, yakın zaman önce “Brand Finance” tarafından en değerli marka sıralamasında da yer aldı.
Sinpaş GYO, en son lanse ettiği Aydos Country projesiyle Facebook’ta “Başarı Hikayesi” seçildi. Türkiye’den sadece 11 markanın yer aldığı kategoride tek GYO olarak fark yarattı.
Sinpaş GYO, marka değerini arttırmaya devam ediyor
Sinpaş 40. yılını kutladığı 2014 yılında kalitenin, güvenilirliğin ve itibarın simgesi “SuperBrands” seçilmişti. İş dünyasından isimlerin yer aldığı seçici kurul ve araştırma şirketi AC Nielsen’in ölçümleriyle belirlenen süper markalar, marka tanınırlığı kriterleri kapsamında değerlendirmeye alınmıştı. Sinpaş GYO bu başarının ardından...