09 / 05 / 2024

Baydöner menü

Baydöner menü

ABD'ye girmeye hazırlanan Baydöner, ülkedeki öğrencilerle strateji geliştirdi. Buna göre şirket 5 yılda 200 mağaza açacak. Bu doğrultuda bir strateji oluşturan Baydöner, Amerikan kültürüne uygun 10 çeşit döner hazırladı.

Baydöner’in halka arzına yerli ve yabancı yatırımcılardan 3 katı aşkın talep geldi!

Restoran zinciri Baydöner’in 15 Ağustos ile 16 Ağustos tarihleri arasındaki talep toplama işlemine, yatırımcıların yoğun ilgi gösterdiği belirtildi. Konuya ilişkin yapılan açıklamada, halka arza 3 katı aşkın talep geldiği kaydedildi.

Türkiye'nin en lezzetli halka arzı 15-16 Ağustos’ta yapılacak!

Türkiye’nin en büyük restoran zincirlerinden Baydöner, halka arz ediliyor. Baydöner hisselerinin %21,43’ünü halka arz etmek üzere Sermaye Piyasası Kurulu tarafından onaylandı. Borsada satış tarih ve saatleri 15-16 Ağustos, 10.30- 13.00, sabit fiyat ise 21 TL olarak belirlendi.  

Baydöner’de iskenderinizin yüzde 25'i Ziraat Bankası'ndan! Bankkart kullananlar kaçırmayın

Ziraat Bankası’na ait Bankkart sahipleri, Baydöner şubelerindeki tüm iskender çeşitlerinde yüzde 25 indirim fırsatından yararlanabiliyor. Kampanya 6 Ekim 2022 tarihine kadar devam edecek. İşte detayları…

AVM gezginlerine müjde! Baydöner’de yüzde 25 indirim kampanyası başladı! İşte şartlar

Döner ve İskender’in vazgeçilmez lezzet durağı Baydöner Ziraat Bankası ile işbirliğine imza attı. Bankkart’a özel Baydöner’de tüm İskender çeşitlerinde yüzde 25 indirim sunulacak.

Atilla Aydıner, Bayrampaşa'da değişim için söz verdi!

Eğitimden sanata bir çok alanda yenilikler yapacağını söyleyen Atilla Aydıner “Hedeflediğim projelerin yüzde 97’sini gerçekleştirdim. AK Parti vadettiği her şeyi yapar. Sahada güzel bir seçim havası var. Bir kesim kararsız bir seçmen olsa da onlarla görüşüp kararlı hâle getiriyoruz” dedi...

Baydöner, franchise verecek yeni yatırımcılar arıyor!

Halihazırda 128 restoranı bulunan Baydöner, franchise verecek yeni yatırımcılar arıyor. Şirket, franchise giriş bedeli olarak 50 bin dolar + KDV talep ediyor. Bir Baydöner şubesi açmanın toplam yatırım maliyetinin ise 200 bin dolar + KDV olduğu ifade ediliyor.

Baydöner Ankara Hızlı Tren Garı AVM şubesi açıldı!

Yatırımlarına hız kesmeden devam eden Baydöner, Ankara’daki 7. restoranını Ankara Hızlı Tren Garı AVM’de açtı.

Baydöner, 300 restorana ulaşmayı hedefliyor!

Baydöner, Türkiye'de ve dünyada dönerin markası olmak amacıyla 2006'da yola çıktı. Yurtiçinde şu an 110 restoranla hizmet veren Baydöner. başta Avrupa olmak üzere yurtdışında da büyüme planları yapıyor.

Baydöner 3.5 yılda 110 şube açacak!

Türk insanının dışarıda en çok tükettiği yiyeceklerin başında gelen döner zincir markalarla büyüyor. Yılda 10 milyar liralık pazara ulaşan dönerin kurumsal markalarla büyüyeceğini anlatan Baydöner Genel Müdürü Bülent Polat, “3.5 yılda 110 şube açacağız” dedi.

Baydöner, Antalya’da 7. şubesini açtı!

Türkiye'nin En Yaygın Döner Restoran Zinciri Baydöner, Antalya 5M Migros AVM’de, Antalya’da 7. Şubesini Açtığını Duyurdu.

Baydöner, Kuşadası'nda ilk şubesini açtı!

Hızlı büyümesi ve lezzetiyle sektörde adından sıkça bahsettiren Baydöner, Kuşadası'nda ilk şubesini açtı. Baydöner Kuşadası şubesinin terasıyla birlikte toplam 76 kişilik kapasitesi bulunuyor.

Baydöner, Ümraniye Modern East AVM'de şube açtı!

Türkiye'nin en yaygın döner restoran zinciri Baydöner, Ümraniye'de bulunan Modern East AVM'de şube açtı. Baydöner İskender, Türkiye genelinde ise 108, İstanbul'da 26 şubeye ulaşmış oldu.

Baydöner Axis İstanbul AVM'de şube açtı!

Döner restoran zincirlerinden olan Baydöner, İstanbul Eyüp'te bulunan Axis İstanbul AVM'de şube açtı. İstanbul'daki 25'inci şubesi olan Baydöner Axis İstanbul AVM şubesi 72 kişi kapasiteli.

Baydöner menü Haberi

Baydöner menü

Baydöner, Amerika pazarına girmeye hazırlanıyor. 5 yılda ülkede 200 mağazaya ulaşmayı hedefleyen firma, Georgetown Üniversitesi Executive MBA öğrencileriyle de işbirliği yaptı. Bu doğrultuda bir strateji oluşturan Baydöner, Amerikan kültürüne uygun 10 çeşit döner hazırladı. Master öğrencilerinden biri olan Amerikan hükümetinin IT proje danışmanı Philip Agbeko, "Döner, Türkiye'nin dünyanın her yerinde kullanabileceği bir pasaport haline gelebilir. Amerikalı tüketiciler kozmopolit bir kültür yaratıyor. Bu yüzden farklı lezzetlere de oldukça açıklar" şeklinde konuştu. İlk etapta hedef kitlenin askerler ve öğrenciler olduğunu belirten diğer bir araştırmacı Lauren Williams ise, "Sonraki aşamada yüksek gelir grubunda yer alan tüketiciler hedefleniyor" dedi. Dönerin Türkler'e mi yoksa Yunanlar'a mı ait bir yemek olduğunun bilinmediğini belirten Williams, "Dönerin özellikle Türk yemeği olarak pazarlanması, ürünün profilini geliştirecektir" diye konuştu. 


YURTİÇİNDE...