23 / 12 / 2024

Baydöner yurtdışı mağaza sayısı

Baydöner yurtdışı mağaza sayısı

ABD'ye girmeye hazırlanan Baydöner, ülkedeki öğrencilerle strateji geliştirdi. Buna göre şirket 5 yılda 200 mağaza açacak. Bu doğrultuda bir strateji oluşturan Baydöner, Amerikan kültürüne uygun 10 çeşit döner hazırladı.

Türk markaları yurtdışında mağaza açılışlarını hızlandırdı!

Koronavirüs salgını sonrasında kiraların gerilemesiyle beraber Türk markaları yurtdışında mağaza yatırımlarını hızlandırdı. 

FLO Fas'ta mağaza açılışını gerçekleştirdi!

Ayakkabı sektörünün önemli oyuncularından FLO yurt dışı yatırımlarına devam ediyor. Mağa Fas'ta bulunan Borj Fez Mall'da açtığı 981 metrekarelik yeni mağazasıyla yurtdışındaki mağaza sayısını 104'e çıkarttı.

LC Waikiki bu yıl 130 mağaza açacak! 

LC Waikiki, 2020'de 130 mağaza açmayı hedefliyor. 9 yeni ülke ile mağazaların 15'i yurt içinde, 115'i yurtdışında açılması planlanıyor...

Doğtaş ve Kelebek'ten 113 yeni mağaza! 

Doğanlar Yatırım Holding, Doğtaş ve Kelebek gibi önemli mobilya markalarını bulunduruyor. Doğanlar Yatırım Holding Yönetim Kurulu Başkanı Davut Doğan, "2020 de 38’i yurtdışında olmak üzere toplam 113 mağaza açma hedefimiz var. Böylelikle toplamda 430 mağazaya ulaşacağız" dedi...

Zühre 5 yılda 10 mağaza açacak!

İstanbul Unkapanı’nda 2 komşu dükkânın ortakları tarafından kurulan Zühre, yurtiçi ve yurtdışında 700 mağazaya ürün veriyor. 5 yılda 10 mağaza açmayı hedefleyen firma, 50 olan bayi sayısını da 200’e çıkaracak.

Mavi yurt dışında 20 yeni mağaza açacak!

All Blue'yu global marka stratejisi olarak belirleyen Mavi, yeni stratejisini İstanbul ile birlikte New York, Berlin ve Vancouver'da tanıttı. Mavi CEO'su Cüneyt Yavuz, "Yurtdışındaki büyümemiz de sürecek. 2020’de Rusya ve Türk Cumhuriyetleri ağırlıklı hedeflerimiz var. Bu bölgede 20 mağaza açmak ist

Paşabahçe Riyad'da mağaza açtı! 

Paşabahçe yurtdışı mağazacılık girişimlerini devam ettiriyor. Paşabahçe Riyad'da yeni bir mağaza açtı. 

Kilim Mobilya yurtdışı mağazalarını 35'e çıkaracak! 

Kilim Mobilya yurtiçi ve yurtdışı şube sayısını arttırmaya devam ediyor. Yurtdışında 31 mağazası bulunan şirket yıl sonuna kadar 35 mağaza açmayı hedefliyor. 

Kiğılı yurt dışında beş mağaza açacak!

Erkek giyim markası Kiğılı'nın patronu Abdullah Kiğılı, 100 milyon Euro ciroya sahip şirketin yurt dışıyla hızlı büyüme planladığını belirtiyor. Şirket, bu yıl yurt dışında beş mağaza açacak. Kiğılı, hedeflerinin 2023'te yurtdışında en az 200 mağazaya ulaşmak olduğunu söylüyor…

Orka Holding, yurtdışı mağaza sayısını 1200’e çıkaracak!

Damat, Tween ve D’S markalarıyla erkek giyiminde moda markaları çıkaran Orka Holding, 2023’te yurtdışı mağaza sayısını 1200’e çıkarmayı hedefliyor.

Elle Shoes yurtdışında 10 mağaza açmayı hedefliyor!

Şu anda yurtiçinde ve yurtdışında 58 mağazası olan ayakkabı markası Elle Shoes, yurtdışında 10 mağaza açmayı hedefliyor...

Lescon 140 mağaza açmayı hedefliyor!

Gaziantep'in Nizip ilçesinde 1980 yılında ayakkabı üretimine başlayan Aydın Erbay, yarattığı Lescon markasını bugün 60 mağazalı bir aktif spor giyim markası haline getirdi. Erbay'ın hedefi beş yılda mağaza sayısını 200'e çıkarmak ve yurtdışına açılmak.

Türkler yurtdışında 500 yeni mağaza açacak!

İç piyasada ciddi sıkıntılarla mücadele eden perakendeciler yurtdışında 500 yeni mağaza açacak

Baydöner yurtdışı mağaza sayısı Haberi

Baydöner yurtdışı mağaza sayısı

Baydöner, Amerika pazarına girmeye hazırlanıyor. 5 yılda ülkede 200 mağazaya ulaşmayı hedefleyen firma, Georgetown Üniversitesi Executive MBA öğrencileriyle de işbirliği yaptı. Bu doğrultuda bir strateji oluşturan Baydöner, Amerikan kültürüne uygun 10 çeşit döner hazırladı. Master öğrencilerinden biri olan Amerikan hükümetinin IT proje danışmanı Philip Agbeko, "Döner, Türkiye'nin dünyanın her yerinde kullanabileceği bir pasaport haline gelebilir. Amerikalı tüketiciler kozmopolit bir kültür yaratıyor. Bu yüzden farklı lezzetlere de oldukça açıklar" şeklinde konuştu. İlk etapta hedef kitlenin askerler ve öğrenciler olduğunu belirten diğer bir araştırmacı Lauren Williams ise, "Sonraki aşamada yüksek gelir grubunda yer alan tüketiciler hedefleniyor" dedi. Dönerin Türkler'e mi yoksa Yunanlar'a mı ait bir yemek olduğunun bilinmediğini belirten Williams, "Dönerin özellikle Türk yemeği olarak pazarlanması, ürünün profilini geliştirecektir" diye konuştu. 


YURTİÇİNDE...