Perakende sektöründe büyüyen BİM, 2014'te cirosunu bir önceki yıla göre yüzde 22.1 artırarak 14.5 milyar TL'ye çıkardı. Geçen yıl 412 milyon TL'lik yatırım yapan şirket, bu yıl rakamı 450 milyon TL'ye çıkarmayı hedefliyor.
Migros tarafından, Eylül ayında açılan yeni mağaza sayısını ve mağazaların formatlarını tek tek açıklandı. İşte detaylar...
Şok Marketler'den yapılan açıklamada 023 yılının ilk çeyreğinde net satış gelirlerinin yüzde 103,6 büyüdüğüne dikkat çekildi. Şirketin 31 Mart 2023 tarihi itibarıyla mağaza sayısı da 10 bin 214 oldu.
İndirim marketi konseptiyle faaliyet gösteren Şok mağaza sayısını 10 bin'in üzerine çıkardı. ŞOK Marketler 2022 yılının üçüncü çeyrek dönemini kapsayan finansal tablolarını Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) gönderdi.
2022 senesinin ilk 9 ayında 894 yeni mağaza açan ŞOK Marketler’in toplam mağaza sayısı 10 bin 141 oldu. ŞOK Marketin 9 aylık cirosu ise 40.6 milyar TL'ye ulaştı.
Yeni mağaza açılışları için düğmeye basan DESA, yurt içindeki mağaza sayısını 96'ya çıkarttı...
Dünya genelinde 17 farklı ülkede 300'ü aşkın mağaza sayısı olan ev tekstili ve dekorasyon mağazası Madame Coco, 100 bin metrekare büyüklüğü geçti. Madame Coco, 2021 yılında ise yurt içinde 40 yeni mağaza açılış planlıyor.
Yatırımlarına hız kesmeden devam eden Organize toptan market Bizim Toptan, mağaza sayısını 174'e yükseltti.
Türkiye’de sektöründe açık ara bir numaralı marka olma yolunda yatırımlarına devam eden MediaMarkt, ülkedeki mağaza sayısını 82’ye çıkarttı.
Türkiye’deki ilk Mi Store yatırımını 2018'de gerçekleştiren Xiaomi’nin yeni mağazaları Adana ve Gebze’de hizmete açıldı. Şu ana 23 şehirde 47 Mi Store’u olan Xiaomi’nin Türkiye Ülke Müdür Yardımcısı İrfan Öztürk, 2021'de Türkiye’deki mağaza sayılarını 100’ün üzerine çıkaracaklarını belirtti.
Ev geliştirme perakendeciliğinin lideri Koçtaş, önümüzdeki 3 yıllık süreçte mağaza sayısını 3 kat artırmayı hedefliyor.
Pandemi dönemine rağmen yatırımlarını son sürat sürdüren Weltew Home, Ordu’da açtığı yeni mağazası ile yurt içinde 90. mağaza sayısına ulaştı.
2020 hazır giyim sektörü için önemli hedeflerinin olduğu ve önceden planlamalarını yaptıkları bir sene yaşadıklarına dikkat çeken Tudors CEO'su Yaşar Ayaydın, pandemi sebebiyle hedeflerin sekteye uğradığını dile getirdi. Ayaydın, 2023’te mağaza sayısını 500’e çıkaracaklarını belirtti.
Geçtiğimiz ay Ankara Armada AVM'de mağaza açan Knitss mağaza sayısını artırmayı hedefliyor...