29 / 04 / 2024

Boğaziçi Köprüsü onarım çalışmaları

Boğaziçi Köprüsü onarım çalışmaları

1973 yılında hizmete açılan Boğaziçi Köprüsü, 18 yıl sonra, 1991 yılında onarıma alınmış. 1973 yılında 516 milyon liraya mal olan köprü, 18 yıl sonra maliyetinin tam 46 katına onarılmış.

Boğaziçi Köprüsü'nde onarım çalışmasının iki ay sürmesi planlanıyor!

Tabliye çatlakları tamir çalışmaları için daha önce 22.00-06.00 saatlerinde yapılacağı belirtilen şerit kapatma, trafik koşulları gözetilerek şu an için sadece gerektiğinde 00.00-06.00 saatlerinde uygulanıyor.

Boğaziçi Köprüsü'nde bakım-onarım çalışmaları başladı!

İstanbul'da ulaşımın en önemli ayakları arasında olan Boğaziçi Köprüsü'nde bakım-onarım çalışmaları başladı. Ayın 15'inden itibaren sadece bir şeritin saat 23.00 ile 06.00 arasında kapatılacağını açıklandı...

Lütfi Elvan: Boğaziçi Köprüsü'nün 540 gün kapalı olması gibi bir durum yok!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan, Boğaziçi Köprüsü bakım çalışmaları konusunda İstanbulluları rahatlattı. Elvan, “540 gün köprünün kapalı olması gibi bir durum yok. Biz zaten çalışmalara alttan alta başladık" dedi

Boğaziçi Köprüsü'nü, Japon IHI ile Makyol ortaklığı onaracak!

Boğaziçi Köprüsü onarım ihalesi sonuçlandı. Projeyi, dünyanın en uzun köprüsü olan Akashi'yi inşa eden, FSM, Haliç ve İzmit Körfez Köprüsü'nü de yapan Japon IHI firması ile Makyol ortaklığı yapacak...

Boğaziçi Köprüsü'nün adı 15 Temmuz Şehitler Köprüsü oldu!

Başbakan Yıldırım, " Vatandaşlarımızın şehit edildiği Boğaziçi Köprüsü'nün adının '15 Temmuz Şehitler Köprüsü' olarak değiştirilmesine karar verilmiştir." dedi.

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nün özellikleri!

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü, 1988'den bu yana İstanbul'un iki yakasını bir araya getiriyor. Temeli 29 Mayıs 1985'te atılan ve öngörülenden 192 gün önce tamamlanan köprü, Boğaziçi Köprüsü ile iki kıtanın birleştirilmesi sürecine önemli katkı sağladı

İzmit Körfez Geçiş Köprüsü'nde görevli mühendis öldürüldü!

Cimtaş İnşaat firmasında mühendis olan ve İzmit Körfez Geçiş Köprüsü inşaatında görevli 32 yaşındaki mühendis Murat Usluoğlu, evinin önünde bıçaklanarak öldürüldü.

İşte Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nün son hali!

Boğaz’ın Tarihi Yarımada üzerinden çekilen fotoğrafında, Boğaziçi Köprüsü, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü ve henüz tabliyeleri yerleştirilmekte olan Yavuz Sultan Selim Köprüsü bir gerdanlık gibi öne çıkıyor.

Schréder, Boğaziçi ve FSM köprülerini aydınlatacak!

Asya ve Avrupa’yı birleştiren Fatih Sultan Mehmet köprüsü ve Boğaziçi köprüsünün yol aydınlatmasını Schréder üstlendi. Türkiye’de LED armatürleri ile gerçekleşecek ilk otoyol aydınlatma projesiyle yüzde 52 oranında enerji verimliliği sağlanacak.

Boğaziçi Köprüsü'nün bakımı 2016'da yapılacak!

İSTANBUL ulaşımının ana hatlarından biri olan Boğaziçi Köprüsü’nün bu yaz bakım çalışması yapılacaktı. İtalya’dan sipariş eden derzlerin teslimi gecikince, köprüde bu yıl yapılması planlanan bakım da seneye kaldı.

İstanbul Boğaziçi Köprüsü'nün bakımı 2016'ya kaldı!

İtalya’dan sipariş eden derzlerin teslimi gecikince, İstanbul Boğaziçi Köprüsü'nde bu yıl yapılması planlanan bakım da seneye kaldı.

İzmit Körfez Geçiş Köprüsü güney ve kuzey yaklaşım viyadükleri tamamlandı!

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, yapımı devam eden İzmit Körfez Geçişi Asma Köprüsü'nde incelemelerde bulundu. İzmit Körfez Geçiş Köprüsü güney ve kuzey yaklaşım viyadükleri tamamlandı.

Boğaziçi Köprüsü'nde planlanan bakım ertelendi!

Karayolları’nın Boğaziçi Köprüsü’nde bu yaz yapmayı planladığı bakım Italya’dan sipariş edilen genleşme derzlerinin teslimi gecikince 2016’ya kaldı.

1999 yılında Büyükşehir Belediye Başkanı Boğaziçi Köprüsü'nü istemiş!

1999 yılında Belediye Başkanı Ali Müfit Gürtuna, Boğaziçi Köprüsü'nü Bayındırlık Bakanlığı'ndan istemiş. İstanbulluların köprünün bedelini defalarca ödediğini söyleyen Gürtuna, intiharı çağrıştırdığı için köprünün renginin de değiştirileceğini söylemiş.

Boğaziçi Köprüsü bakım çalışmaları Haziran 2016'ta bitecek!

42 yıldır Asya ve Avrupa'yı birbirine bağlayan Boğaziçi Köprüsü'ne inşa edildiğinden bu yana en büyük bakım çalışması yapılıyor. 1.5 yıldır süren çalışma 2016 Haziran ayında tamamlanacak

Çanakkale Boğaz Geçişi Köprüsü arazi fiyatlarını arttırdı!

Dünyanın en uzun asma köprüsü olacak Çanakkale Boğaz Geçişi Köprüsü projesi, güzergahı üzerinde büyük arazileri bulunan köylüleri dolar milyoneri yapmaya hazırlanıyor.

1997 yılında Üçüncü Boğaz Köprüsü'nün ortasından tramvay geçecekmiş!

1997 yılında Boğaz'da inşa edilmesi düşünülen Üçüncü Boğaz Köprüsü'nün orta bölümü raylı sisteme ayrılmış. Boğaziçi Köprüsü'nün 650 metre güneyine inşa edilecek köprünün raylı sistemi İstanbul Metrosu'yla entegre olacakmış.

Boğaziçi Köprüsü onarım çalışmaları Haberi

Boğaziçi Köprüsü onarım çalışmaları



516 milyona mal olan Boğaziçi Köprüsü 24 milyara onarıldı


İste korkunç, enflasyonun akıl almaz göstergesi... 1973 yılında, yani tam 18 yıl önce 516 milyon liraya mal olan Boğaziçi Köprüsü'nün, geçenlerde tamamlanan onarım işine 24 milyar lira harcandı. Yani, maliyetinin tam 46 katı...




516 milyona mal olan Boğaziçi Köprüsü, 24 milyara onarıldı


   AVRUPA ile Asya'yı birleştiren ilk karayolu bağlantısı olan ve 1973 yılında yaklaşık 516 milyon liraya mal olan Boğaziçi Köprüsü'nün, 18 yıl sonra onarımı için 24 milyar lira harcandı....