Bosch Türkiye Steven Young Haberi
Dünya çapında 153 ülkede temsil edilen Bosch Grubu’nun kuruluş yılı 1886. Otomotiv Teknolojileri, Sanayi Teknolojileri, Dayanıklı Tüketim Malları ve Enerji ve Bina Teknolojileri olmak üzere 4 sektörde faaliyet gösteren Bosch, 2012 yılında bütçesinin yüzde 9.1’ini Ar-Ge’ye ayırırken, dünya çapında 4 bin 800’den fazla patent başvurusunda bulundu.
“Yaşam için teknoloji” hedefi ile hareket eden Bosch’un Türkiye macerası 1910 yılına dayanıyor.
Türkiye’deki ilk fabrikasını 1972 yılında Bursa’da kuran Bosch Türkiye, 2012 sonu itibarıyla 1.3 milyar euroluk ihracata ulaşmış durumda.
Bosch Türkiye Genel Müdürü Steven Young, vizyonunu, Bosch adına “sürdürülebilir kalkınma yaklaşımı çerçevesinde gelecek odaklı ve yenilikçi çözümlerle her zaman tercih edilen marka ve vazgeçilmez iş ortağı olmak” şeklinde açıklıyor.
Sürdürülebilirlik ve yenilikçilik, Bosch’un olmazsa olmazları. Bosch’un dünya çapında bir marka olması ve bu başarıyı 100...