Call Center Hotel operasyon yöneticisi Haberi
Dünyanın ilk çağrı merkezi oteli Call Center Hotel’in (CCH) İzmir Operasyon Yöneticisi, iş yaşamında uzun yıllar farklı görevlerde çalışan Gülbin Barlas oldu.
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Maliye bölümünden mezun olan Gülbin Barlas profesyonel iş hayatına, Siemens Business Services’de başlayarak, Teleperformance-Metis Bilgisayar Sistemleri’nde Operasyon Şefi, Tellcom Superonline İletişim Hizmetleri’nde Süreç Analisti, KoçSistem-Callus İletişim Hizmetleri’nde Operasyon Müdürü olarak devam etti. Son olarak Garanti Emeklilik ve Hayat A.Ş.’de Satış Sonrası Hizmetler Müdürlüğü görevini üstlenen Barlas, kariyerine Call Center Hotel’in İzmir Operasyon Yöneticisi olarak devam edecek.
Call Center Hotel Hakkında:
Türkiye’nin ilk çağrı merkezi oteli Call Center Hotel (CCH), İstanbul ve İzmir lokasyonları ile çağrı merkezi şirketlerine, dönemsel projelere ve çağrı merkezi yatırımı öncesi ihtiyaçlarını belirlemek isteyen kurumlara hizmet veriyor. CCH, Türkiye’ye...