23 / 12 / 2024

Çanakkale 1915 Köprüsü otoyol güzergahı

Çanakkale 1915 Köprüsü otoyol güzergahı

Çanakkale 1915 Köprüsü'nün yer aldığı Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Savaştepe Otoyolu, görüş ve öneriler için 10 gün boyunca halkın görüşüne açıldı...

1915 Çanakkale Köprüsü turizm gelirini artıracak!

Yapımı bittiğinde "dünyanın en büyük orta açıklıklı asma köprüsü" unvanına sahip olacak 1915 Çanakkale Köprüsü'nde çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Sabah Gazetesi köşe yazarlarından Mevlüt Tezel bugünkü köşe yazısında 1915 Çanakkale Köprüsü'nü anlattı. 

1915 Çanakkale Köprüsü'nde çalışmalar hız kesmiyor!

Yapımı bittiğinde "dünyanın en büyük orta açıklıklı asma köprüsü" unvanına sahip olacak 1915 Çanakkale Köprüsü'nün inşası için Sütlüce ve Şekerkaya şantiyelerinde mühendis ve işçiler yoğun şekilde çalışıyor. 

Ülgür Gökhan'dan 1915 Çanakkale Köprüsü açıklaması!

CHP’li Çanakkale Belediye Başkanı Ülgür Gökhan, yapımını her fırsatta eleştirdiği 1915 Çanakkale Köprüsü’ndeki çalışmaları ilk defa değerlendirdi. Köprüye hayran kalan Gökhan, 333 metre yükseklikte çektirdiği fotoğrafı da paylaştı ve yapılan hizmeti tebrik etti.

İYİ Parti'den 1915 Çanakkale Köprüsü için hızlı tren önerisi! 

İYİ Parti Yerel Yönetimler Başkan Danışmanı Dr. Suat Sarı, 1915 Çanakkale Köprüsü için iptal edilen hızlı tren planının yeniden gündeme alınması için öneride bulundu. 

1915 Çanakkale Köprüsü inşaatında son durum ne?

2017'de temeli atılan 1915 Çanakkale Köprüsü'nde çalışmalar aralıksız devam ediyor. Çalışmalarda son olarak köprünün ana halatlarını oluşturacak 296 çelik kablodan 92'si bir kıtadan diğer kıtaya çekildi

1915 Çanakkale Köprüsü ticarete can verecek!

Bursa'da metro hattı temel atma töreninde konuşan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, yapımı devam eden 1915 Çanakkale Köprüsü'nün Avrasya ve Afrika coğrafyasının ticari kavşağı olacağını dile getirdi. 

Dev yatırımlara '1915 Çanakkale Köprüsü' vizesi!

Ocak 2017'de ihale edilen 1915 Çanakkale Köprüsü'nde çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Sözcü Gazetesi köşe yazarlarından Çiğdem Toker bugünkü köşe yazısında Çanakkale Köprüsü'nün maliyeti ve yatırımlarını kaleme aldı.

1915 Çanakkale Köprüsü ulaşıma nefes aldıracak!

1915 Çanakkale Köprüsü'nde çalışmalar tüm hızıyla devam ederken, köprünün bağlantı tünelleri için de çalışmalar aralıksız sürüyor. İşte Asya ve Avrupa yakası arasında ulaşıma nefes aldıracak projede son durum. 

1915 Çanakkale Köprüsü'nde son durum!

18 Mart 2017'de temeli atılan 1915 Çanakkale Köprüsü'nde çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Ana kablo montajının yapıldığı köprü 2022'de hizmete açılacak.

1915 Çanakkale Köprüsü arsa fiyatlarını nasıl etkiledi?

18 Mart 2022 tarihinde hizmete açılması planlanan 1915 Çanakkale Köprüsü'nde çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Henüz hizmete açılmayan köprü şimdiden arsa fiyatlarının yükselmesine neden oldu.

1915 Çanakkale Köprüsü'nde köprü yolu kuruluyor!

1915 Çanakkale Köprüsü'nde ana kabloların montajı sürerken, Gelibolu Sütlüce'deki şantiye alanına gelen tabliye bloklarının sayısı 23 oldu.

1915 Çanakkale Köprüsü'nde son durum ne? 

18 Mart 2022 tarihinde hizmete açılması planlanan 1915 Çanakkale Köprüsü'nde çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. Karayolları Genel Müdürlüğü projeye ilişkin bilgileri aktardı.

1915 Çanakkale Köprüsü'nde ana kablo montajı başladı!

18 Mart 2017 tarihinde temeli atılan 1915 Çanakkale Köprüsü'nde ana kablo montajı için çalışmalar başladı. Çelik kablolarda kullanılan 162 bin kilometre tel uzunluğu ile dünyanın etrafı 4 kez dolaşılabiliyor.

Çanakkale 1915 Köprüsü otoyol güzergahı Haberi

Çanakkale 1915 Köprüsü otoyol güzergahı


İstanbul Silivri İlçesi sınırları dahilinde Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından yapılması planlanan “Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Savaştepe 1. ve 2. Kesim Otoyolu” projesi ile ilgili olarak, Çevresel Etki Değerlendirmesi (ÇED) Yönetmeliği gereğince hazırlanan ÇED Raporu, İnceleme Değerlendirme Komisyonu tarafından 25 Kasım 2014 gün ve 29186 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren ÇED Yönetmeliği’nin 12. maddesi gereğince incelenip değerlendirilerek söz konusu rapor nihai kabul edilmiş olup, inceleme değerlendirme süreci sona erdi. ÇED Yönetmeliği’nin 14. maddesi gereğince “Kınalı-Tekirdağ-

Çanakkale-Savaştepe 1. ve 2. Kesim Otoyolu” projesinin Nihai ÇED Raporu, proje ile ilgili görüş ve önerileri almak üzere 10 gün boyunca halkın görüşüne açıldı.



10 soruda Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Savaştepe Otoyolu! haberi için...