15 / 05 / 2024

Çanakkale İzmir yolu

Çanakkale İzmir yolu

Çanakkale - İzmir kara yolunun 17. kilometresinde 30 metrelik çatlak oluştu. Çatlak bölümde yol deniz tarafına doğru çökmeye başlarken, yolun bu bölümünde trafik tek şeride düşürüldü.

Sayfiyelere göç arttı, fiyatlar katlandı!

Şehir yaşamının zorluklarına Kovid-19 salgını da eklenince Akdeniz, Ege ve Marmara Bölgesinin sayfiyelerine ilgi arttı. Çanakkale, İzmir, Muğla ve Antalya'da konut ve arsa fiyatları yüzde 60 oranında fırladı. Bu trendin sürmesi öngörülüyor. 

Çanakkale'de gayrimenkul fiyatları iki kat arttı!

Çanakkale'de yapılan yeni otobanın Balıkesir ve Manisa Bölgesi'ne bağlanmasıyla Çanakkale İzmir arası ulaşım kolaylaştı. Çanakkale'nin gözde bir bölge haline gelmesiyle, gayrimenkule olan talep arttı. Talep artışı fiyatları ikiye katladı.

Koronavirüs sonrası Çanakkale’de arsa, Didim'de yazlık arandı!

Tüm dünyayı etkisi altına alan yeni tip koronavirüs salgınından sonra satılık arsa aramaları Çanakkale'de yüzde 509, satılık prefabrik ev aramaları İzmir'de ise yüzde 163 arttı

Çanakkale Ayvacık Tüneli 2023'te tamamlanacak!

Çanakkale'yi İzmir ve Balıkesir'e bağlayan kara yolunun Ayvacık-Küçükkuyu kesiminde bulunan ve 45 dakikada geçilebilen 24 kilometrelik Kazdağları rampaları, yapımı devam eden iki tünelin 2023'te tamamlanıp hizmete açılmasıyla 5 dakika gibi kısa bir sürede geçilebilecek...

Çanakkale Ayvacık Tüneli ile 40 dakikalık mesafe 5 dakikada aşılacak!

Çanakkale'yi İzmir ve Balıkesir'e bağlayan karayolunda bulunan, yaklaşık 40 dakikada katedilebilen Kazdağları rampaları, inşaat çalışmaları süren 2 tünelin tamamlanmasının ardından 5 dakikada geçilebilecek...

Çanakkale-İzmir yoluyla 40 dakikalık yol 5 dakikaya iniyor!

Çanakkale-İzmir karayolunun Ayvacık-Küçükkuyu kesiminde bulunan ve yaklaşık 40 dakikada katedilebilen yol 5 dakikada tamamlanacak.

Tüneller Çanakkale-İzmir karayolunu rahatlatacak!

AK Parti Grup Başkanvekili Turan, "Çanakkale-İzmir karayolunda 40 dakikada katedilebilen Küçükkuyu rampaları, yapımı devam eden tünellerin tamamlanmasının ardından 5 dakikada geçilecek." dedi.

Çanakkale'de arazi ve konut fiyatları 10 kat arttı!

1915 Çanakkale Köprüsü, gerek bölgede gerekse Tekirdağ’dan İzmir’e kadar olan yerlerde vasıfsız tarla, imarlı arazi ve konut fiyatlarını 2 ile 10 kat arası artırdı.

Çanakkale Devlet Hastanesi 2016'da hizmete açılacak!

Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı M. Ergün Turan, Afyonkarahisar, Uşak ve Manisa illerinde gerçekleştirdiği incelemelerini Çanakkale, Balıkesir ve İzmir illeri ile sürdürdü.

Çanakkale Boğaz Geçiş Köprüsü dünyanın en uzun asma köprüsü olacak!

Çanakkale Boğaz Geçişi Köprüsü için ihale süreci başlıyor. Köprü dünyanın en uzun asma köprüsü olacak. Gebze - Orhangazi-İzmir Otoyol Projesi tüm hızıyla sürerken, uzun süredir sık sık gündeme gelen Çanakkale Boğazı Köprüsü Projesi için de tarih verildi.

Çanakkale - İzmir yolu çöktü!

Çanakkale - İzmir kara yolunun 17. kilometresinde 30 metrelik çatlak oluştu. Çatlak bölümde yol deniz tarafına doğru çökmeye başlarken, yolun bu bölümünde trafik tek şeride düşürüldü.

İzmir - Çanakkale Karayolu’nda çatlak oluştu!

Çanakkale- İzmir Karayolu’nun 17’nci kilometresinde Erenköy (İntepe) yakınlarındaki duble yolda, yaklaşık 30 metre uzunluğunda ve bir elin girebileceği genişlikte dev çatlak oluştu.

Çanakkale-İzmir karayolunda yol çöktü!

Çanakkale-İzmir karayolunda yol çökmesi meydana geldi.a Çanakkale-İzmir karayolunun 17'nci kilometresindeki duble yolda meydana gelen çökme nedeniyle yolun tek şeridi trafiğe kapatıldı.

Çanakkale İzmir yolu Haberi

Çanakkale İzmir yolu

Çanakkale-İzmir kara yolunun 17. kilometresinde 30 metrelik çatlak oluştu. Çatlak bölümde yol deniz tarafına doğru çökmeye başlarken, yolun bu bölümünde trafik tek şeride düşürüldü.Çanakkale merkeze bağlı Erenköy yakınlarında, Çanakkale-İzmir kara yolunun 17. kilometresinde çatlak oluştu. Çift şeritli yolun tam ortasında oluşan çatlak sebebiyle yolun sağ şeridi deniz tarafına doğru kaymaya başladı. 



Tedbir maksadıyla yolun yaklaşık 100 metrelik bölümünde sağ şerit trafiğe kapatıldı. ÇOMÜ Mühendislik Fakültesi Jeoloji Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Doğan Perinçek, yolda kaymanın devam ettiğini söyledi.Yolun yapımı sırasında mühendislik hatası yapıldığını savunan Perinçek, “Erenköy yakınızdayız. Yolda bir çatlama oldu. Çatlamanın sebebi, yolun dolgu üzerine yapılması. Dolgu üzerine yol yapılabilir, fakat bunun hemen yanı başına istinat duvarı yapılması lazım. Burada bir mühendislik hatası var. Eğer istinat duvarı yapmazsanız, buna...