24 / 12 / 2024

çeis koronavirüs reklam filmi

çeis koronavirüs reklam filmi

Çimento Endüstrisi İşverenleri Sendikası’nın ilk reklam filmi “Bizi Biz Yapan Çimento” yayınlandı. Birliktelikten doğan gücün önemine dikkat çeken reklam filmi koronavirüsle mücadelede Türkiye’ye destek olma hedefiyle çekildi...

Koronavirüs kişisel havuz yapımına talebi arttırdı!

Ulusal Havuz Enstitüsü Başkanı Korcan Kurtoğlu yaptığı açıklamada "Kişisel havuz yapım talebi, koronavirüs nedeniyle geçen seneye göre yüzde 25-30 oranında arttı." diye konuştu.

Koronavirüs Türkiye'de konut fiyatlarını nasıl etkiledi?

Koronavirüs konut sektörünü de etkilemeye devam ediyor. Peki sektör salgından nasıl etkilendi? Konut fiyatları arttı mı? İşte koronavirüsün konut sektörüne etkileri...

Koronavirüs krizinin vergisel etkileri!

Koronavirüs karşısında birçok ülke, kendi ekonomik imkanları çerçevesinde tahsil edeceği birtakım vergilerini erteledi. Ülkemizde de bu çerçevede bazı mükelleflere birtakım kolaylıklar getirildi.

Koronavirüs ofis kiralarını nasıl etkileyecek?

Koronavirüs salgınıyla birlikte birçok sektör ve kurum evden çalışma uygulamasına geçti. Evden çalışma uygulamasından verim alan, maliyeti azalan şirketlerin ofislerini küçülteceği veya tamamen uzaktan çalışmaya geçeceği öngörülüyor. Peki bu durum ofis kiralarını nasıl etkileyecek?

Koronavirüs İstanbul'da konut fiyatlarını artırdı mı?

Koronavirüs salgını konut trendlerinde değişikliğe sebep oldu. Salgın sürecinde izole olmak isteyen ve kalabalıktan kaçmak isteyen vatandaşlar, villa tipi konut arayışlarını artırdı. Peki İstanbul çevresinde hangi ilçelerde konut arayışı arttı? Koronavirüs İstanbul'da konut fiyatlarını artırdı mı?

Koronavirüs salgınında siteler güvenli, sokaklar tehlikeli mi?

Tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs salgınında en çok dikkat çeken konut tipleri site içindeki bahçeli evler oldu. Peki koronavirüs salgınında siteler güvenli, sokaklar tehlikeli mi?

Koronavirüs sonrası Çanakkale’de arsa, Didim'de yazlık arandı!

Tüm dünyayı etkisi altına alan yeni tip koronavirüs salgınından sonra satılık arsa aramaları Çanakkale'de yüzde 509, satılık prefabrik ev aramaları İzmir'de ise yüzde 163 arttı

Koronavirüs Eskişehir'de gayrimenkul fiyatlarını yüzde 20 artırdı!

Eskişehir Emlak Komisyoncular Odası Başkanı Gazi Çelik, koronavirüs salgını nedeniyle arsa, tarla ve bahçelere talebin arttığını fiyatlarda yüzde 20 oranında artış yaşandığını açıkladı.

ABD'de konut başlangıçları koronavirüsün etkisiyle 5 yılın en düşük seviyesine geriledi!

ABD'de konut başlangıçları, tüm dünyayı etkisi altına alan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınının etkisiyle nisanda bir önceki aya göre yüzde 30,2 azalışla 891 bine, inşaat izinleri de yüzde 20,8 düşüşle 1 milyon 74 bine geriledi.

Mansur Yavaş koronavirüs yardımlarına kaynak yaratmak için 338 ihaleyi erteledi!

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, Ankara'da koronavirüs salgını sebebiyle ortaya çıkan ekonomik ihtiyaçları karşılamak için 338 ihaleyi erteledi.

Kars'ta inşaat sezonuna koronavirüs etkisi!

Tüm dünyayı derinden etkileyen yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını hemen hemen her sektör gibi inşaat sezonunu da etkiledi. 

Ankara'da koronavirüs salgını ile mücadele kapsamında 338 ihale ertelendi!

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş’ın Başkent’te koronavirüs salgını ile mücadelenin başladığı ilk günden itibaren uygulamaya geçirdiği kararlar kapsamında Mart 2020'den bugüne kadar toplamda 338 ihale ertelendi.

Koronavirüs İzmir'de ev tercihlerini nasıl etkiledi?

Koronavirüs salgını gayrimenkul sektörünü etkilemeye devam ediyor. Birçok vatandaş 'Evde kal' çağrılarına ve sosyal izolasyona önem göstererek evde kalıyor. Rahat bir sosyal izolasyon dönemi geçirmek isteyen ve evde kalan vatandaşlar, bahçeli müstakil ev arayışlarını artırdı...

çeis koronavirüs reklam filmi Haberi

çeis koronavirüs reklam filmi

Türk çimento sektöründe faaliyet gösteren şirketleri temsil eden Çimento Endüstrisi İşverenleri Sendikası (ÇEİS), ilk reklam filmi Bizi Biz Yapan Çimento’yu, 21 Nisan 2020 itibariyle televizyon ve internet üzerinden izleyiciyle buluşturdu. 

Çimentonun kendine has özelliklerinden hareketle, tıpkı tuğlaları bir arada tutan çimento gibi birliktelikten oluşan güce işaret eden film, zorlu bir dönemden geçen Türkiye’ye mücadele, hoşgörü ve sevgiyle bu sürecin aşılacağının mesajını aktarıyor. 

Yaratıcı fikri ve duygusal tonu ile öne çıkan reklam filmi, YouthWorks imzalı. Çimentonun işlevi ile toplumu bir arada tutan değerler arasında güçlü bir bağ kuran filmin seslendirmesini ise Ahmet Mümtaz Taylan yaptı.