Çevre görevlisi başvuru 2013 Haberi
Çevre görevlisi başvurusu nasıl yapılır?
Çevre görevlisi başvuruları, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'na elektronik ortamda yapılıyor. Bakanlıkça yapılacak veya yaptırılacak çevre mevzuatı sınavında 100 üzerinden 70 ve üzeri puan alarak başarılı olanlara Bakanlık tarafından çevre görevlisi belgesi veriliyor. Peki, çevre görevlisi başvurusu nasıl yapılır?
Çevre görevlisi, çevre yönetim birimi ve çevre danışmanlık firmalarının yeterlik başvuruları ile ilgili esaslar Çevre Görevlisi, Çevre Yönetim Birimi ve Çevre Danışmanlık Firmaları Hakkında Yönetmelik kapsamında Üçüncü Bölümde veriliyor.
Çevre görevlisi belgesi başvurusu:
MADDE 11 – (1) Yeterlik belgesi başvurularında aşağıdaki belge ve bilgilerin sunulması zorunludur.
a) Çevre görevlisi belgesi başvurusunda;
1) Türkiye Cumhuriyeti kimlik numarası,
2) İletişim bilgileri (Adres, telefon, faks, elektronik posta adresi),
3) Eğitim durumunu gösteren lisans ve/veya lisansüstü diploma/mezun olduğunu gösterir belgesi,
4) Vesikalık fotoğraf,
5) Oda sicil numarası (Türk Mühendis ve...