25 / 11 / 2024

Çevre ve Şehircilik Hattı

Çevre ve Şehircilik Hattı

Çevre ve Şehircilik Bakanlığının vatandaşlarla birebir iletişim kurmak ve sorunlara çözüm üretmek için Alo 181 hattı kurdu. Kentsel Dönüşüm kapsamında evini yenilemek için arayan vatandaşlar ise daha çok kredi-faiz destekleri ve kira yardımları konusunda bilgi aldı.

ALO 181 Çevre ve Şehircilik hattı 24 saat hizmet veriyor!

Çevre duyarlılığını artırmak ve vatandaşla birebir iletişim kurabilmek amacıyla kurulmuş olan ALO 181 hattına vatandaşlar kimi zaman ilginç şikâyet, istek, görüş ve önerilerde bulunuyor...

ALO 181 Çevre ve Şehircilik Hattı çok yakında faaliyete geçecek!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı vatandaşla birebir iletişim kurabilmek ve sorunların kaynağına acil müdahalede bulunmak için hazırladığı ALO 181 Çevre ve Şehircilik Hattı çok yakında faaliyete geçecek. Çağrı merkezinde 75 kişi istihdam edilecek

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı: Kanal İstanbul'un yeri henüz belirlenmedi!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Kanal İstanbul Projesi’nin yerinin ve çevresindeki yerleşim alanlarının henüz belirlenmediğini açıkladı...

Çevre ve şehircilik Bakanlığı: TMMOB’un yetkileri korunuyor!

Çevre ve şehircilik Bakanlığı Türk Mühendis ve Mimar Odaları Birliği’nin (TMMOB) harita, plan, etüt ve projelerine parasal bedel karşılığı verdiği vize yetkisinin Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’na geçtiği” şeklindeki haberlerine cevap verdi...

Akkuyu nükleer santral raporu Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'na sunuldu!

Akkuyu'da yapılacak nükleer santrale İlişkin 3 bin sayfalık Çevre Etki Değerlendirmesi (CED) raporu, Akkuyu NGS tarafından Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'na sunuldu. ..

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı yapı malzemeleri yönetmeliğini yayınladı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığından bugünkü resmi gazeteye yapılan açıklamaya göre Bakanlık, yapı malzemeleri yönetmeliğini yayınladı...

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Ergene Havzası'nı denetliyor!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, Ergene Havzası’ndaki kirliliği bitirmek için denetimlerini aralıksız sürdürüyor...

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı 11 gayrimenkul satıyor!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Yapı İşleri Genel Müdürlüğü 11 gayrimenkulün satışı için ilan yayınladı...

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı 1 firmaya ihalelere katılma yasağı verdi!

Bugünkü resmi gazete bilgilerine göre Çevre ve Şehircilik Bakanlığı 1 firmaya ihalelere katılma yasağı verdi...

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı 76 bin öğrenciye tiyatro gösterisi düzenledi!

Çevre bilincini çocuklara erken yaşta kazandırmak isteyen Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, “Temiz Türkiye’m Çevre Çiçekleri Projesi” kapsamında Mart ayından bu yana yaklaşık 76 bin öğrenciye tiyatro gösterisi düzenledi...

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı İstanbul’daki boya fabrikalarını denetledi!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın çevre denetimlerine İstanbul’daki boya fabrikaları da takıldı...

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Atık Getirme Merkezi uygulamasını başlatıyor!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, çevre kirliliğinin önüne geçmek amacıyla, Atık Getirme Merkezi uygulamasını başlatıyor...

Emlak Konut 504 konutu Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'na satıyor!

Emlak Konut İstanbul Hoşdere mevkiinde ihale edilmiş olan 1506 konut ve 282 ticari üniteden oluşan Bahçekent Emlak Konutları projesinden 504 konutu Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'na satıyor...

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı belediyelere 5 milyon TL destek sağladı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı atıksu arıtma, içme suyu, bisiklet yolu, çöp kamyonu gibi konularda belediyelere 5 milyon TL yardım yaptı...

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'ndan 9 firmaya durdurma kararı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Yapı İşleri Genel Müdürlüğünden: Çevre ve Şehircilik Bakanlığı 9 firma hakkında durdurma kararı verdi...

Çevre ve Şehircilik Hattı Haberi

Çevre ve Şehircilik Hattı

Çevre ve Şehircilik Bakanlığının vatandaşlarla birebir iletişim kurmak ve sorunlara çözüm üretmek için kurduğu Alo 181 hattı bu yılın ilk 6 ayında 197 bin 622 vatandaşa çözüm üretti.


 7 gün 24 saat hizmetle Çevre ve Şehircilik Bakanlığının uygulama alanına ilişkin tüm konularda telefonları karşılayan iletişim hattı, her yıl daha fazla sayıda vatandaşın aradığı bir hat durumuna geldi.


 -Çevre Şikâyetleri Çözümleniyor


Çevre Yönetimi başlığı altında hava, su, toprak, atık, gürültü ve deniz kirliliği konulu şikâyetleri kayıt altına alarak şikâyet ve ihbar sonuçlarını vatandaşa bildiren Çağrı Merkezi aynı zamanda Tapu Kadastro bilgi ve randevu işlemlerinin yanı sıra Kentsel Dönüşüm hakkında da bilgi veriyor.


 Yılın ilk 6 ayında karşılanan çağrıların yüzde 72’si bilgi edinmek için gerçekleşirken, yüzde 23’ü randevu işlemleri için, yüzde 4’ü şikayet ve 1’i...