Çevre Ve Şehircilik Kentsel Dönüşüm Haberi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığının vatandaşlarla birebir iletişim kurmak ve sorunlara çözüm üretmek için kurduğu Alo 181 hattı bu yılın ilk 6 ayında 197 bin 622 vatandaşa çözüm üretti.
7 gün 24 saat hizmetle Çevre ve Şehircilik Bakanlığının uygulama alanına ilişkin tüm konularda telefonları karşılayan iletişim hattı, her yıl daha fazla sayıda vatandaşın aradığı bir hat durumuna geldi.
-Çevre Şikâyetleri Çözümleniyor
Çevre Yönetimi başlığı altında hava, su, toprak, atık, gürültü ve deniz kirliliği konulu şikâyetleri kayıt altına alarak şikâyet ve ihbar sonuçlarını vatandaşa bildiren Çağrı Merkezi aynı zamanda Tapu Kadastro bilgi ve randevu işlemlerinin yanı sıra Kentsel Dönüşüm hakkında da bilgi veriyor.
Yılın ilk 6 ayında karşılanan çağrıların yüzde 72’si bilgi edinmek için gerçekleşirken, yüzde 23’ü randevu işlemleri için, yüzde 4’ü şikayet ve 1’i...